18 października 2017

508. Wegański jadłospis X.

To już dziesiąty post z pełnym wegańskim jadłospisem, wow ! :)



Posty od jakiegoś czasu pojawiają się codziennie, nie wiem jak długo to potrawa, ale ciągle mam kilka postów do przodu i jadłospisy staram się pisać codziennie. Więc po prostu zaglądajcie codziennie.

Śniadanie.
Płatki orkiszowe bez dodatku cukru, łyżka masła orzechowego, jogurt migdałowy o smaku karmelu i hibiskusa.

Skład jogurtu: Live Almond Milk yoghurt (80%) Almond milk (Almonds, Filtered water) Tapioca starch, Live Vegan Cultures, Carob gum, Fruit Extracts, Caramel and Hibiscus (20%) (Coconut sugar, coconut milk and hibiscus)

Skład czekolady: raw cacao mass*, coconut sugar*, raw coconut cream* (13%), cocoa butter*, ground vanilla pods*, Lactobacillus acidophilus.*certified organic. Cocoa solids 60% minimum
 II śniadanie: Kawa z cykorii na mleku owsianym + czekolada. 


Obiad: komosa ryżowa z pieczarkami i cukinią, smażony tempeh ( fermentowana soja - obłęd ! ), sałatka od mamy <3.


 
Skład: Stone ground white maize* (59%), sunflower oil*, sesame Seeds* (6%), tomato powder* (3%), carrot powder*(2%), garlic powder* (3%), onion powder* (3%), spinach powder* (2%), red beet powder* (2%), parsley flakes*, salt.
Kolacja: Pół paczki chrupek - dobre były !


Ten dzień zakończył się kilkoma drinkami - a że one też mają kilokalorie więc je dopisuję. Mogę się usprawiedliwić że przetańczyłam całą noc i już nic więcej nie jadłam. :) Więc " zbędne " kalorie spalone. 



Lista wegańskich jadłospisów:

3 komentarze: