7 września 2015

317. Jadłospis 07.09.2015 + (L)ka w sukience.

Cześć.
Dziś post z dzisiejszym jadłospisem, treningiem i o zbliżającej się wielkimi krokami Jesieni, którą osobiście uwielbiam. 

Dziś miałam na popołudnie to zrobiłam trening siłowy na czczo ze sztangą na ramiona, plecy, pośladki i łydki do tego przed i po treningu, skakałam na skakance. W ciągu dnia przemaszerowałam ponad 10 km (13.342 kroki ). -> Klik <- Post z moim treningiem ze sztangą.

śniadanie: różyczka proteinowa, banan polany masłem orzechowym o smaku banana, małe jabłko i kakao organiczne 100% z " mlekiem" kokosowym. 


Składniki na 6 różyczek lub 10 batoników :
- 1 i 1/2 szklanki płatków ( u mnie owsiane )
- dwa jajka
- 1/4 szklanki mleka kokosowego
- dwie miarki odzywki wegańskiej o smaku waniliowym ( dla Dastina robiłam z serwatką białkową )
- dwie duże łyżki masła orzechowego 100%. 

Wszystkie składniki wymieszać, odstawić na 15 minut i przełożyć do foremki lub uformować ciasteczka,  użyłam sylikonowych foremek różyczek, ale wcześniej używałam zwykłą keksówkę, wyłożonej papierem do pieczenia i pokroiłam na batoniki. Piec do zarumienienia i ścięcia białek, około 20 minut w 180oC.


II śniadanie: 


Sałatka: mix sałat, marchewka, pomidorki, ogórek korniszon, kiełki i rzeżucha, tofu,  łyżeczka uprażonych pestek ( słonecznik, dynia, pine ), łyżeczka oleju rzepakowego. 


Uwielbiam prażone nasiona, taki słoik wystarczy mi na na 7-9 dni. 

przekąska


woda z kokosa <3 Tylko świeża z kokosa jest pyszna + wyjedzony środek. 


Druga przekąska: 40g nerkowców w pieprzu, a na zdjęciu zapas orzechów które dziś kupiłam. 
Pine nuts idealnie pasują do sałatek. 


Obiadokolacja przygotowana przez Dastina <3 Może nie wygląda ładnie ale była przepyszna. 
Makaron ryżowy, jajko, 1/2 burgera z Tofu i leczo ( pomidory ze słoika, pieczarki, cebulka, mix fasolki, dużo ostrych przypraw ) 




Mój nowy zakup, burger z Tofu, obsmażyłam je w przyprawach i smakują przepysznie.


Oraz zwykłe tofu które zrobię w sosie grzybowym i tu wam zacytuję fragment z książki o Soi jako białku w diecie: 

"Soja to wspaniały wybór, jeśli chodzi o białko roślinne. Można ją jeść w postaci zielonych strąków(edamame) albo jako tofu lub tempeh. Soje należy spożywać wyłącznie w tych postaciach, ponieważ bywa mocno przetworzona. Przetworzoną soje znajdziesz niemal wszędzie  .... Najlepiej spożywać soję pochodzącą z upraw ekologicznych, jeśli istnieje tylko taka możliwość" 

Z jedzenia to wszystko, dziś nic już więcej nie jadłam, bo zamierzam za chwilę iść spać, ostatnio bardzo odczuwam że jesień nadchodzi wielkimi krokami.

Gdy wychodzę do pracy często jest po +5-7oC a popołudniami po +2OoC, mimo że w domu mamy 23oC jest mi zimno, ciągle marznę. 
Nadchodzi moje ulubiona pora roku, która łączy się z długimi skarpetkami, kocem, herbatą, kakao, sukienkami, szalami, i pięknymi kolorami. Kocham jesień od zawsze, może dlatego że urodziłam się w Październiku i tak mi zostało. 
Ooo... i pisząc te wyrazy pomyślałam o nowych postach o danej porze roku :) Puki pomysł " świeży " wszystko sobie zanotuję i będzie więcej postów. 

Dawno nie było zdjęcia z serii (L)ka w sukience, myślę że również odświeżę te posty. 


Szary w połączeniu z czernią i czerwienią to w 100% moje jesienne kolor, ahh i oczywiście żółta kurtka przeciw deszczowa. Zdjęcie z Niedzieli, bo niedziele jest dniem sukienki. 


Na dziś to wszystko.
Pamiętajcie o uśmiechu! 
Pat - Wiem że się uda! 


11 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam robić kotlety z tofu :D Takich kupnych nigdy nie widziałam w Polsce.
    Boże to masło orzechowe! Dobre? Chcę takie w Polsce ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masło całkiem oki ale chyba spodziewałam sie czegoś więcej, jednak ta fit nutella była lepsza, a mam jeszcze cynamonowe i z chilli. Aa wiesz a ja bym chciała masło orzechowe z kokosem które jest w PL od firmy NutVit 😍 Jak bede w grudnii na pewno kupie.

      Usuń
  2. A ja za to nie lubię jesieni... może dlatego,że później przychodzi pora na zimę,której nienawidzę bo jak dla mnie zawsze mogło by być 30 stopni. Nienawidzę marznąć bryyy

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie smacznie jak zawsze :P zazdroszczę tego kokosa <3 a co do jesieni to niestety jej nie cierpię

    OdpowiedzUsuń
  4. pyszności te różyczki ale czy białko w proszku czy wegańskie można czymś zastąpic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz żeby były proteinowe to mlekiem w proszku ( jednak miarka ma od 40-50g ) a jeżeli chcesz żeby były zwykłe to daj 2-3 banany do smaku. ;)

      Usuń
  5. Uwielbiam tofu, a wodę kokosową kocham miłością bezgraniczną :)

    OdpowiedzUsuń