26 sierpnia 2015

314. FotoMenu Wegetarianki I.

Cześć
Dziś mała zmiana zamiast tytułować posty " Spowiedź jedzeniowa" to zmieniam na " FotoMenu Wegetarianki". 

Jadłospis na jutro:


śniadanie: 50g płatków orkiszowych, 50ml jogurt z kokosa, 100ml jogurtu kokosowo- sojowego ( Organiczny ), 50g borówek, 50g malin = 370kcal
II śniadanie:sałatka: ogórek korniszon, papryka, pomidorki, sałata, dwa jajka, sos koperkowy na bazię oleju rzepakowego = 388 kcal.
obiad:makaron z czarnej fasoli, smażone warzywa: pieczarki, cukinia, papryka, cebula, kukurydza= 323 kcal.
podwieczorek: banan i mus bananowo-gruszkowy = 285 kcal.
kolacja: ? po treningowa.


śniadanie: płatki owsiane i orkiszowe, jogurt sojowy z wanilią ( organiczny )maliny, borówki + woda z dwiema cytrynami.
II śniadanie: kanapka: chleb orkiszowy, żółty ser wegański, sałata, jajko, pomidorki, ogórek.
obiad: zupa z soczewicy.


śniadanie: kanapka z bułką żytnią, żółty ser wegański, sałata, humus pomidorowy, pomidorki, ogórek.
II śniadanie: prażone na sucho płatki owsiane z pestkami ze słonecznikiem i wiórkami kokosowymi, jogurt naturalny, maliny, borówki, czekolada bez cukru.
obiad: ryż z warzywami ( pieczarki, papryka, cukinia), warzywa z patelni (brokuł, mix fasolki, cukinia, kukurydza, papryka, pieczarki )
podwieczorek: dwie babeczki owsiane z borówkami ( płatki owsiane, jajko, banan, olej kokosowy )


śniadanie: kanapka z " fit" cienką bułką z mąki pełnoziarnistej, humus pomidorowy, sałata, żółty ser wega, pomidorki pieprz.
II śniadanie: prażone płatki owsiane z czekoladą bez cukru, jogurt sojowy z wanilią, maliny, borówki.
obiad: warzywa z patelni, fasolka szparagowa obsmażona w jajku.


naleśniki <3 To już niedzielna tradycja, uwielbiam, a teraz mam jeszcze swoje jabłka prosto z drzewa. 




Ciasto na 8 sztuk:
dwa jajka
80g mąki orkiszowej
mleko kokosowo- migdałowe. 
odrobina sody 

Środek:
5 jabłek
2 laski cynamonu 
łyżeczka ksylitolu 

Pierwszy naleśnik usmażony na oleju kokosowym, reszta na suchej patelnie, na górze masło orzechowo-czekoladowe. Jabłka uprażone na suchej patelni ze startym cynamonem i cukrem brzozowym. Na górze mało orzechowo-czekoladowe. Do śniadanie 200ml soku z grejpfruta 100%.


Od początku tygodnia postanowiłam ograniczyć mleko i produkty pochodzenia mlecznego do minimum. Jedyny czego miało by mi brakować to żółtego sera i jogurtów. 
Znalazłam idealne zamienniki sera który jest pyszny, skład ma taki sobie, ale 1-2 plasterki co jakiś czas nie zaszkodzą. Ja za ser płacę 3f, w PL możecie go dostać tylko za niecałe 8zł



Sklep, skład i opis produktu po Polsku <-- :) --->

Zakupy ze sklepu
www.planetorganic.com -> Klik <-


Jajka - 2.45f - ( jak to ktoś napisał " od szczęśliwych kur" ), żółty ser z suszonymi pomidorami-2.99f-, borówki -2.5f- , maliny - 2.5 f -, batonik pulsin mięta + czekolada ( mój ulubiony ) - 1.69f -, jogurt na bazie mleka kokosowego i soji - 1.69f -, jogurt z kokosa - 3.65 f - , malutki jogurt sojowy organiczny jagodowy na spróbowanie -0.69 f - , makaron białkowy z czarnej fasolki - 3.55f- ( 92% fasoli, 8% wody) w 100g / 44g białka.

Zakupy z Polskiego sklepu:


Kasza pęczek, zupa z soczewicy, zupa pieczarkowa ( 100% naturalne składniki), błonnik jabłkowy, sól Himalasjaka, pasztet sojowy z pomidorami ( na spróbowanie ), przyprawa do piernika, ogórki małosolne, chleb orkiszowy, mąka gryczana ( będą naleśniki i gryczane bułeczki cynamonowo-piernikowe )

Inne zakupy: 


sałata, ser, banany, ogórek, jogurt sojowy z wanilią, dwa opakowania kukurydzy, biała fasolka w puszcze, mix fasolek w puszcze, ogórki korniszony, humus z chilli ( Dastina) Humus w trzech smakach dla mnie ( pomidorowy, paprykowy i normalny) zupa warzywna.

Kupiłam również słoik na śniadanie <3




Nowe pudełko na jedzenie do pracy, słoik, zeszyt na " dziennik diety " ( od jutra zapisuję kcal i treningi),  naklejki.

Jak na zdjęciu nie mam podwieczorku lub kolacji to znaczy że wyjadałam resztki z wcześniejszego dni lub jadłam zupę.
Na dziś to wszystko :) Ahh jeszcze pojawi się post z wyjazdu z Polski, ten jest pierwszy ponieważ nie chciałam aby za dużo nazbierało się jedzenia w jednym poście, oraz kupiłam parę książek, od września będą na blogu pojawiać się recenzję , już nie mogę się doczekać.


Pat- Wiem że się uda! 

20 komentarzy:

  1. To Ty nabiału też nie jesz? ;) W takim razie dieta wegańska :D
    Pysznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weganie nie jedzą wszystkich produktów odzwierzęcych, jajek też.

      Usuń
    2. Wiem o tym, nie zauważyłam jajek

      Usuń
  2. Zawsze ale to zawsze zachwycam się Twoim menu.
    Raz - nie mogę się napatrzeć, dwa.. Pożarłabym wszystko.. Za jednym posiedzeniem!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupiłaś ten sok grejpfrutowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W co-operative ;) Są też z pomarańczy.

      Usuń
    2. Dziękuję ;)

      Usuń
  4. Uwielbiam oglądać Twoje posiłki :). Tyle pomysłów z nich płynie

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie zawsze apetycznie :) Gdybym kochala inaczej chcialabym miec taka zone co by mi tak gotowala :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam, ale smacznie ;) i bez mięska

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten mus gruszkowy, w Polsce też one są :) Mniam, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz może w jakim sklepie ? Chętnie bym spróbowała ;)

      Usuń
    2. Chociażby w Carrefurz, chyba na dziale/bio/ekolicznym :) Są jeszcze inne wersje :)

      Usuń
    3. Niestety u mnie w małym mieście nie ma tego sklepu ale od września dojazdy do większego więc na pewno zajrzę i kupię ;)

      Usuń
  8. U Ciebie nawet wegetariańskie wygląda pysznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi sie ze masz bardzo mala kalorycznosc jadlospisow...w jakich granicach ona oscyluje?

    3 posilki to wtedy gdy pracujesz? Oczywiscie jadlospis mega ale wydaje sie malutko..ja przy wadze 42 zmi cwiczeniach zjadam ok 1400-1500kcal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, masz racje moje jadłospisy na zdjęciach mają do 1000 kcal, staram sie podbijać kcal ale mi nie wychodzi, i tak te 3 posiłki są w pracy, jestem w trakcie rozpisywania planu na wrzesień na 1700kcal ;)

      Usuń
  10. No to niezla glodowka..choc pewnie wiekszosc przez to przechodzila, ja tez az w koncu tak mi metabolizm spadl ze waga stala w miejscu a kilkadziesiat dodatkowych kalorii widac bylo na wadze...

    Tylko czasem nie zrob tego od razu bo efekt jojo gwarantowany. Najlepiej co tydzien dokladac 50kcal wiecej.

    A cwiczenia beda silowe czy cardio w wiekszosc;)?

    OdpowiedzUsuń
  11. siłowo ze sztangą + bieganie + skakanka + hula-hop i trampolina :) Taki mix, ja w jadłospisach mam 1000 kcal ale niestety moja zmora to słodycze i często dużo za dużo je przebijam, więc myślę że nawet jak z dnia na dzień wejdę na 1700 kcal i odstawie słodycze to tylko mi to na zdrowie wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. you are share very good information and nice to this site is awesome good work keep share thank you.


    http://www.samspacenter.com/

    OdpowiedzUsuń