7 czerwca 2015

293. Spowiedź jedzeniowa XIII.

Cześć
Dziś foto menu z minionego tygodnia.



Śniadanie: ciasto owsiany z jabłkiem i cynamonem przepis -> Klik <-
II śniadanie: kanapka: chleb żytni, twarożek 3%, mix liści, pomidorki, ogórek, awokado, jajko, pieprz.
Obiad: ryż basmati, leczo warzywne, kurczak smażony bez tłuszczu w ostrych przyprawach, brokuł.
Podwieczorek: serniczek bez cukru z borówkami, cytrynowa galaretka bez cukru przepis -> klik <-

Chrupki solono-paprykowe.



Sposób przygotowania: 
Dużego ziemniaka dobrze umyć, cienko pokroić na plasterki, umyć plasterki jeszcze raz aby pozbyć się skrobi wydobytych przy krojeniu, plasterki osuszyć, ułożyć na papierze do pieczenia , posypać przyprawami i wstawić do mikrofalówki na ok. 4 minuty, lub do piekarnika na około 25 min. I gotowe :) Zdrowe fit chrupki na sobotnie wieczór z filmem. 



Fit Pizze 



Składniki na ciasto na 7 sztuk: szklanka mąki orkiszowej, pół szklanki ciepłej wody 1/5 kostki drożdży, przyprawy do smaku. Ciasto ugnieść, odstawić do urośnięcia, rozdzielić na małe kulki i rozwałkować. Dodatki według uznania, u mnie: sos pomidorowy o obniżonej zawartości tłuszczu, pieczarki, cebula, papryka ( wcześniej podsmażone na suchej patelni ) kurczak i żółty ser 22g/100g tłuszczu. 





Śniadanie: ciacho owsiane z borówkami i orzechami + 200 ml mleka bez laktozy 1.5%.
II śniadanie: sałatka: wędzony łosoś, jajko, pomidorki, papryka, ogórek, mix liście, sos na bazie oleju rzepakowego i przypraw. 
Obiad: dwie mini pizze. 



Śniadanie: jajecznica z warzywami ( dwa jajka, pieczarki, cebula, pomidorki, papryka, przyprawy, usmażona na suchej patelni.
II śniadanie: serek wiejski i borówki.
Obiad: sałatka: mix liście, ser feta, pomidorki, ogórki korniszony, papryka, sos koperkowy na bazie oleju rzepakowego.



Śniadanie: Ciacho owsiane z jabłkiem i cynamonem.
II śniadanie: sałatka: sałata lodowa, jajko, łosoś, papryka, pomidorki, ogórki, sos czosnkowy na bazię jogurtu naturalnego, 
Obiad: ryż basmati, wołowina na ostro smażona bez tłuszczu, leczo warzywne. 
Podwieczorek: białko z mlekiem 1% bez laktozy i mix orzechów. 



Śniadanie: cukinia smażona w jajku na suchej patelni. 
II śniadanie: kanapka 
Obiad: ryż basmati, leczo warzywne, kurczak w chilli i musztardzie, 
Podwieczorek: ciacho z jaglane przepis -> klik <-

Kanapka w przekroju. 



Bułka razowa, twarożek, mix liści , papryka, ogórek, pomidorki, mięso mielone z indyka, smażone na suchej patelni. 



II śniadanie: serek wiejski, borówki. 
obiad: pieczone placki ziemniaczane, kurczak i leczo warzywne. 
podwieczorek: sałatka: mix liści, ser feta, kurczak, papryka, ogórek, pomidorki. 

Placki pochodzą z " torebki " :) 




Skład super, smak też, myślę że raz na jakiś czas super się sprawdzą. 



Śniadanie: szejk białkowy z płatkami owsianymi.
II śniadanie: serek wiejski, pół banana, borówki, mix rozkruszonych orzechów. 
obiad: sałatka: mix liście, ser feta, pomidorki, ogórki, papryka, sos ( ostatnio jem ją codziennie :D ) 
podwieczorek: pieczone wiórki kokosowe z nerkowcami, daktyl, kostka gorzkiej czekolady z suszoną pomarańczą. 



Śniadanie: dwa jajka, liście, pomidorki, ogórek, chleb żytni, awokado + pieprz.




Deser: truskawki, borówki, jogurt naturalny, jedna tabletka rozkruszonej stewi. 

Słodkości i grzechy: 



Mix rozdrobionych orzechów, surowe nerkowce ( tak naprawdę nie są surowe, bo wiadomo że surowe są trujące, ale nie mają żadnych dodatków ) płatki kokosa , daktyle " karmelowe " organicznie nie siarkowane, gorzka czekolada z suszoną pomarańczą 72%. 



Prezent na dzień dziecka: Treak orzechowy, Reeses : są z cukrem. Nakd tooty fruity, nakd coconut bliss I Pulsin miętowy mają w 100% naturalne składniki. 



Gumy do żucia z powerem. A mianowicie z całkiem sporą dawką guarany bo aż 500mg w jednej sztucę, dwie gumy to szybki zastrzyk energii, i jak każde gumy słodzone są ksylitolem. 

Batoniki tygodnia: Quest Bar - peanut butter supreme -  w 60g , 15% tłuszczu, 8% węglowodanów, 20g białka i 2g cukru. 

Słodycze sugar free ( prezent ) " prosto z Ameryki ". 





Spróbowałam jednego Reeses, pychotka i mam wrażenie że po nich nie ciągnie " po więcej " chcieli byście żebym pokazała składy i je przetłumaczyła ? :)  Napiszcie to następny post będzie o tym. 
Ah i Dziś też Agnes je miała okazje spróbować -> Agnes. J <- Klik <- Instargram 



Napój Aloesowy i Tofu, mini zakupy z chińskiego supermarketu. (  napój ma 8g cukru w 100g, to dużo,ale nie jest dosładzany) ma w sobie cukier z aloesu, dlatego pozwalam sobie na niego naprawdę od czasu do czasu. 





I to wszystko na dziś.
Zawsze pamiętajcie o uśmiechu! 
www.facebook.com/MarzeniePat -> klik<-
instagram.com/pat_dream_uk -> Klik <-
Pat- Wiem że się uda! 

12 komentarzy:

  1. Wchodzenie tu tuż po północy było złym pomysłem! :) Głód wszechobecny! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Reese's *o* Strasznie chciałabym spróbować tych bez cukru!
    Co do jedzonka, to zawsze super! Kuszą mnie te chipsy i musze je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  3. tak smacznie jesz *.* będę czekać na przepis na te pizzerinki! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pysznie!! jak zawsze z resztą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pyszności nam zaserwowałaś *.* już wiem, że w tym tygodniu będą małe pizze :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Menu naprawdę na konkretnym wypasie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dania Babci Zosi to jest to :D ostatnio testowałam zupę, trzeba ją gotować ale nawet jest ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pyszne menu :). Jestem pod wrażeniem i chyba sama muszę wziąć się za gotowanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Narobiłaś mi smaka na słodycze :)

    OdpowiedzUsuń