2 maja 2015

281. " Spowiedź " jedzeniowa VIII - Redukcja II - śniadania.

Cześć.
Dziś post ze śniadaniami z minionego tygodnia. 


Omlet owsiany:
Dwa ubite na sztywną pianę białka, łącze z dwoma żółtkami, 50g zmiksowanych płatków owsianych, 50 ml mleka i 1/4 łyżeczki proszku do pieczenia. Masę wylewam na suchą rozgrzaną patelnie i smażę pod przykrywką z dwóch stron. Przepis od -> www.lidzia007.blogspot.co.uk -> Klik <-
Na wierzchu: serek wiejski i orzechy. 


Kanapki:
Chleb orkiszowy z pestkami ze słonecznika, kanapki posmarowane twarożkiem, mix sałat, szpinak, na jednej kromce jajko, pomidorki i pieprz na drugiej pasztet drobiowy z warzywami. Kawa z mlekiem 1.5% bez laktozy. 


Owsianka:
Płatki owsiane, mleko 1.5% , serek wiejski, borówki, orzechy. Herbata czerwona.


Serek wiejski z borówkami i orzechami, dwie kromki chleba orkiszowego, woda. 


Naleśniki z mąki owsianej:
Ciasto na naleśniki: mąka owsiana, jajko, mleko, soda. 
Środek: serek wiejski i borówki.


Kanapki:
Bułka pełnoziarnista, mix sałat, szpinak, dwa usmażone jajka na suchej patelni, kiełki rzodkiewki, pomidorki, plasterek limonki do wody, kawa z mlekiem 1.5%.



Białko owsiane ( 69% płatków owsianych, koncentrat białkowy z serwatki 24%, substancje smakowe, kolor ( z buraka), słodzik (sucralose) ) saszetka 50g o smaku truskawkowym. 
borówki, orzechy.

Owsianka obrzydliwa :( Miałam wrażenie że jem " tone cukru " zdecydowanie dla mnie za słodka :) Mam 20 saszetek, na szczęści smakuje Dastinowi to on będzie miał " szybkie śniadania ". 


Na koniec moja " uczta dla duszy" na jutrzejsze śniadanie. 
Burger w wersji fit na redukcji :) 
100g wołowiny z chilii ( 5% tłuszczu ) , bułka pełnoziarnista, twarożek do posmarowania ( żeby sałata się "przykleiła" szpinak, mix sałat, pieczarki, pomidorki, cebula i dodam sos chilli . 



Chciałam się na koniec pochwalić bluzą którą ostatni raz nosiłam 21.10.2011 roku i znów jest dobra :) 


A to zdjęcie z tamtych czasów. Jak wiecie lub nie, uczyłam się fotografii. Nie skończyłam szkoły bo wyjechałam do UK, ale na pewno kiedyś ją skończone. ( to moje ulubione zdjęcie z tamtych czasów ) 


Kupiłam dziś olej z orzechów włoskich, kusił mnie już dawno aż skusił, chciała bym kupić jeszcze z migdałów, orzechów ziemnych i sezamu, dajcie znać do czego używacie takie oleje. Ja na 100% będę próbować do sałatek i dipów. 

Na dziś to wszytko.
Pamiętajcie o uśmiechu! 
Pat - Wiem że się uda! 

12 komentarzy:

  1. Piękna jesteś :) Narobiłaś mi ochoty na orzechy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, użyj mniej tej odżywki. Ja do koktajlu daje 15-20g zależy jak białko muszę sobie podbić...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pomysłowe śniadania :)
    I co najważniejsze, pełnia zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mamo, ile borówek ! Aż mi narobiłaś ochoty :) burger wygląda super, przyznam szczerze, że domowa wersja fit od dłuższego czasu chodzi mi po głowie

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się najbardziej podobają naleśniki i owsianka, moje smaki <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż mnie naszło na naleśniki... ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pozdrawiam,
    Fit-healthylife.blogspot.com

    Gratuluję zamieszczenia się, a.takie śniadanie to sama bym zjadła.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam, różnorodnie i pysznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejuu! U Ciebie tak pysznie!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystko pysznie wygląda ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten burger wygląda obłędnie *.* zresztą jak większość wstawianych przez Ciebie zdjęć posiłków ;)
    Co do olejów - używam rzepakowego (nierafinowanego) oraz oliwy z oliwek. Orzechy zjadam raczej w formie 'stałej' ;P, nie korzystałam jeszcze z tłoczonych z nich olejów.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna czysta dieta. Niesamowita jest radość, gdy wchodzimy w rzeczy, które kiedyś nosiliśmy

    OdpowiedzUsuń