12 kwietnia 2015

275. Przekąski owocowe i co u mnie słuchać.

Cześć.
Dziś post z serii "o wszystkim i o niczym"

Trochę wam zazdroszczę że nie mogę skorzystać z oferty biedronki a w szczególności z batoników ( dla spróbowania ) tych owocowych. Z czystej ciekawości kupiłam bardzo podobne u siebie i przy okazji kupiłam parę innych przekąsek owocowych. Sami zobaczcie:



Przekąski z przecieru i koncentratu z soku owocowego:
100% borówki : 24g- 75kcal , 
100% truskawek :  24g - 76kcal
100% mango : 24g - 77kcal 



www.yu-rules.co.uk -> Klik<-





"ślimaki" ze sprasowanego soku
mango(jabłko, gruszka, mango) w jednym ślimaku 27kcal - 20g.
truskawka (jabłko, gruszka, truskawka, ekstrakt z marchewki) w jednym ślimaku jest 27 kcal - 20g.

www.bearnibbles.co.uk/yoyos -> Klik<-










Bananowy: 79% daktyli, 18% bananów, olej słonecznikowy 2%, naturalny aromat bananowy. 60kcal-20g.

Truskawkowy: 82% daktyli, 10% jabłek, 2% przecier truskawkowy, 0.8% suszonych truskawek, 3% olej słonecznikowy, woda, sok z cytryny, naturalny truskawkowy aromat. 60kcal-20g.

Jabłko&Maliny: 88% daktyli, 4% jabłka, 2% malin(1.3% soku z malin, 0.7% soku z jabłka) olej słonecznikowy, woda, sok z cytryny, naturalny aromat. 65kcal-20g.

Wydaje mi się że te najbardziej przypominają skład tych z biedronki. Moja kochana mama kupiła mi po opakowaniu ale nie wiem kiedy dostanę, więc na pewno coś o nich też napiszę. 

fruitheroes.co.uk -> Klik<-

Serwatka białkowa:



Miałam do wykorzystania pieniądze za zbieranie punktów w sklepie H&B, więc postanowiłam wziąć sobie dwa szejki białkowe o smaku czekoladowym. Szukałam czegoś z małą ilością cukru i znalazłam właśnie te, mam je w dwóch rodzajach. To moja pierwsza "przygoda" z takimi szejkami. 
BREAKFAST WHEY -> klik <-
WHEY PROTEIN -> klik<-

W planach mam, wykorzystać je na śniadania z różnymi dodatkami. 

Jak wiecie od paru dni jestem na detoksie i postanowiłam kupić zeszyt żeby każdy dzień notować i za jakiś czas zrobić podsumowanie. 



Oprócz zeszytu wpadło mi również w ręce pudełko z przeznaczeniem na moją "kolekcję" pocztówek z różnych Państw i Miast. 




Wafle ryżowe z masłem orzechowym, uwielbiam :) 



Z racji tego że wraz w wyzwaniem postanowiłam ćwiczyć co drugi dzień, bez wymówek! Dzisiaj już o 8 rano byłam w parku: rozgrzewka na skakance , trening na schodach i 10 minut biegania. 
Więc "przed śniadanie" zjadłam w doborowym towarzystwie ( 15 orzechów pekan, 10 nerkowców i duży daktyl). 

Biegania ? 
Tak mam nadzieje że już mogę, moja kondycja biegowa jest na poziomie zerowym. Rozpisałam sobie plan na 5 tygodni. Potrzebuję zmian i właśnie do treningu będę dodawać bieganie.



Dzisiejsze śniadanko: wafle ryżowe, twarożek, żółty ser, ogórek kiszony, suszona wędlina, dwa jajka i kawa na mleku 1.7% bez dodatków słodzących. 



Buteleczka na " mleko" spisuję się idealnie ( w środku: 1/2 jabłka, 1/2 banana, 5 truskawek, 5 malin, woda) 


Uśmiech <3 


Niedziela w Sukience, jasna sprawa. 
Zrobiłam dziś bilans po 3 miesiącach bez aktywności i z przegięciem ze słodyczami. 
Wzrost: 175cm
Waga: 81.5 kg , Przytyłam 5 kg ! Tak widać i to bardzo w biodrach udach i pupie
i mam +4% tkanki tłuszczowej. 
Zdjęcia gdzie to widać bardzo pokażę wam po moim detoksie, a dziś będę się cieszyć że w sukienkach nie wygląda to tak źle jak w spodniach. :) 

Ostatnio znajoma mi przesłała artykuł o wysokich ludziach i w jednym z podpunktów było że nie mieścimy się cali w lustrach, zdecydowanie ! 



Na dziś to wszytko.
Pamiętajcie o uśmiechu!

www.facebook.com/MarzeniePat -> klik<-
instagram.com/pat_dream_uk -> Klik<-

Pat- Wiem że się uda !

8 komentarzy:

  1. Ale smakołyki :)
    Szczerze mówiąc, ja tam nie widzę u Ciebie tych 5 kg więcej :)
    Zrobiło się ciepło, więc może również zdecyduję się na bieganko - kondycja po zimie niestety zerowa :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja do biegania sie nie nadaję, bo mam problemy z kolanami :/
    Te przekąski są super! Najbardziej chciałabym spróbować tych ślimaczków yoyo bear :) Mam nadzieję, że takie smakołyki wkrótce pojawią się w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dbam o dobrą formę razem z CEL-FORMA
    www.cel-forma.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja notuję swoje posiłki na slank.pl :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekąski wydają się bardzo apetyczne. Ale dla dbających o linie one nie wystarczą, trzeba ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Siłownia, fitness, zumba jest dziś na topie. Jedyną przeszkodą może być czas, czas ludzi pracujących. Ale dla chcącego nic trudnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam "posiłki" w butelce po mleku :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń