9 kwietnia 2015

274. "Spowiedź" jedzeniowa VI.

Cześć.
Dziś zdjęcia jedzenia z ostatnich dwóch tygodni.

Owocowy jogurt do pracy : 





Kupiłam dwie szklane buteleczki ( jedna dla mnie, jedna dla Dastina ) z myślą o noszeniu na II śniadanie różnych pyszności. Na jutro przygotowałam jogurt naturalny z malinami, truskawkami i nasionami chia. 

Masło orzechowe : 





Od kiedy zaczęłam detoks bez cukru, zaczęłam przyglądać się składom masła orzechowego ( żeby nie zawierało cukru) i niestety każde, które znalazłam w sklepie spożywczym ma w składzie cukier, a że nie byłam dziś w okolicy żadnego sklepu , gdzie mogę dostać 100%, to kupiłam 600g fistaszków i zrobiłam sama.

Przepis jest prosty: Na sitku pozbyć się nadmiaru soli, uprażyć fistaszki na suchej patelni i zmiksować ( z przerwami żeby nie spalić blendera ) Używam do masła blendera o mocy 600V. 




śniadanie: jajecznica ( dwa jajka , 5 pieczarek, 8 pomidorków) dwa ogórki. 
II śniadanie: dwa plastry ananasa, maślanka 400ml. 


śniadanie: dwa wafle ryżowe z twarożkiem ze słodką papryką, dwa jajka usmażone na suchej patelni, ogórek kiszony. 


śniadanie: koktajl ( 1/2 mango, pomarańcza, banan,1/2 jabłka, woda ) 




Śniadanie: babeczki ( banan , jajko, cynamon, łyżka mąki kokosowej, łyżka mleka kokosowego) pieczone 15 minut w piekarniku, pomarańcza, 1/4 mango, 10 winogron. 



śniadanie: serek wiejski, 15 winogron, banan , jabłko ( nie zjedzone ) 



II śniadanie: dwa kawałki ciasta jaglanego bez cukru przepis -> Klik <- mus owocowy ( 80% gruszki, 20% banan ) pół pomarańczy. 



obiad: makaron ryżowy z algami, łosoś, warzywa ( marchewka, groszek, kukurydza, fasolka ) 
podwieczorek: dwa daktyle, 10 orzechów pekan, mus z owoców. 




obiad: brązowy ryż , duszona pierś z kurczaka w musztardzie i chilli, brokuł, groszek, ogórki. 



obiad: sałatka jerzynowa z jogurtem naturalnym i pieprzem, ogórki i kaczka na słodko. 



kolacja po treningu: cisto jaglane z masłem orzechowym, 250 mleka. 



przekąski: suszone owoce 100% i daktyle (do pracy ) 



przekąska: 15 nerkowców, 15 orzechów pekan <- dzienna porcja w pracy. 

Zakupy : 



Maślanki, kefiry i jogurt naturalny po 400ml z myślą o noszeniu do pracy na II śniadanie lub podwieczorek ( 1l to dla mnie za dużo na raz ) 
Znalazłam dżem 100% owoców ( wzięłam z ciekawości ) skład to : czarna porzeczka, sok jabłkowy i pektyna ( zagęszczacz ) co myślicie ?.
Wafle ryżowe na spróbowanie z amarantusem ( ciekawy skład ; ryż brązowy ; 91.3%, kasza gryczana, amarantus 2%, kasza jaglana , sól himalajska ) ( produkt glutenowy !!) .
Dwie herbatki (które zabijają mojego "głoda" ) w ulubionych smakach i z fajnymi składami :
Sante ( herbata zielona , owoc jabłka, owoc aronii, kwiat hibiskusa , korzeń cykorii, korzeń mniszka,korzeń lukrecji, l-karityna, kora cynamonowa, kwas jabłkowy , skórka cytryny )
Big-active ( herbata czerwona , owoc dzikiej róży , kwiat hibiskusa, yerba mate, l- karityna , owoc brzoskwini, owoc ananasa , jabłko.
4x musy z Kubusia 100% owoców (jabłko , banan, marchew , truskawka, sok z jabłek, sok z marchwi)




Orzechy pekan, orzechy nerkowca, fistaszki, rodzynki, suszone owoce, suszoną wędlina, żółty ser, serki wiejski, jabłka, pomarańcze, grejpfruty, mrożone truskawki. 



Mleko kokosowe, piersi z kurczaka, maliny mrożone, jajka i pieczarki. 


Na dziś to wszytko.
Mój jadłospis troszeczkę zacznie się zmieniać, będzie mniej węglowodanów, a więcej białka. 

Pat- Wiem że się uda! 
Pamiętajcie o uśmiechu! 
www.facebook.com/MarzeniePat -> klik<-
instagram.com/pat_dream_uk -> Klik <-


10 komentarzy:

  1. Jogurt w tej butelce wygląda przekozacko! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę właśnie zacząć sama robić takie smakowe jogurty :) Masło orzechowe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te Twoje posty. Podziwiam za przygotowywanie codziennie takich posiłków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja cię podziwiam, że masz czas - ale dzięki temu masz figurę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Za zrobienie masła orzechowego zabieram się już od dłuższego czasu i jeszcze tego nie zrobiłam. Może dlatego, że orzechy zawsze zjem wcześniej :P. Bardzo zaintrygowały mnie babeczki bananowo-kokosowe. Będę musiała wypróbować ten przepis Tylko składniki muszę kupić ;).
    Aha! Masz świetny klockowy kalendarz :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyspowiadana, ale nie ma tu z czego rozgrzeszać :D świetna, urozmaicona dieta :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie super jedzenie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to masło orzechowe idealne! pychaaaaa
    bardzo smacznie jesz<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post,wiele ciekawych rzeczy,które warto spróbować. :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/04/wiosennie.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten mus jest nieziemski. Zajadam się nim :)
    Pozdrawiam,
    http://fit-healthylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń