24 marca 2015

267. "Spowiedź" jedzeniowa V.

Cześć.
Dziś mało pisania dużo jedzenia, czyli spowiedź jedzeniowa z kilku ostatnich dni. 


śniadanie: owsianka ( 200 ml mleka 1.7 % , 40g płatków owsianych, 15g wiórek kokosowych, 6 orzechów włoskich ) 
II śniadanie: kanapka z bułką z ziarnami ( łosoś, żółty ser, ogórki ) 
obiad: pęczek jęczmienny z groszkiem, ogórki, łosoś wędzony. 
podwieczorek: pomarańcza, jabłko, dwie łyżki wiśni z kompotu. 


śniadanie: dwie kanapki z chlebem żytnim , twarożkiem, żółtym serem, jajkiem i ogórkami. 
II śniadanie: koktajl ( pomarańcza, banan, truskawki, woda) 
podwieczorek: orzechy ( pekan i fistaszki ), babeczka orkiszowa bez cukru. 
przekąska: nakd kawowy skład -> Klik <-

Z Nadejściem wiosny pojęłam decyzje że czas znów na zmiany w jadłospisach!  Więc powrót do diety bezglutenowej ( i nie nie gonie za tym bo modne, byłam na diecie gluten free ponad 8 miesięcy i wiem jak wtedy się czuje, zdecydowanie na plus ) Post o glutenie ( początki ) -> Klik <- , -> Klik<- Post dlaczego wróciłam do glutenu , moja dieta z glutenem trwała 3 miesiące, i po trzech miesiącach odstawiam znów gluten. Na jak długo ? Pojęcia nie mam , miesiąc ? Dwa ? Rok a może i na zawsze ? :) Kobieta zmienną jest.


śniadanie: omlet kokosowy( łyżka mąki kokosowej, mleko kokosowe,wiórki kokosowe,  jajko, odrobina sody ) truskawki, jogurt naturalny, mleko kokosowe z nasionami chia.
II śniadanie: warzywa ze słoika nie dosalane ( marchewka, groszek, kukurydza, fasolka ) dwa jajka.


śniadanie: placek ( jajko , mleko 1.7% , łyżka mąki kokosowej , soda ) orzechy nerkowca, rodzynki i mus 80% jabłek , 20 % jagód .
II śniadanie: serek wiejski, pomarańcza, nerkowce i cynamon.
obiad: bataty pieczone w papryce słodkiej i chilli, jajko gotowane, sałatka ( sałata, pomidorki, pieczarki, jogurt naturalny z pieprzem )
podwieczorek: batonik na bazie orzeszków ziemnych i ryżu skład -> klik <-


śniadanie: jajecznica ( dwa jajka usmażone bez tłuszczu ) pomidorki z pieprzem ogórki, herbatka.
podwieczorek: mini batonik beond -> skład <- mix orzechów ( włoskie, pekan, ziemne i rodzynki )


kolacja przed treningowa: kanapki z wafli ryżowych , jedna z żółtym serem , jajkiem i ogórkiem, druga z twarogiem i dżemem brzoskwiniowym i herbatka.


II śniadanie: owoce ( winogrona, truskawki, pomarańcza )
obiad: brązowy ryż basmati z mieszanką ryżu dzikiego i czerwonego, fit leczo warzywne przepis -> klik <-, 100g łososia z pary, brokuł.
podwieczorek: koktajl ( mleko kokosowe, banan, nasiona chia, łyżka masła orzechowego)


sezon owoców powolutku się zaczyna <3


orzechy <3 Ostatnio ulubione to pekan, i oczywiście fistaszki, pistacje i pestki ze słonecznika nie solone.


Nowości w jadłospisach, nasiona chia , używam je 2 dzień, jeszcze nie wiem czy się z nimi polubię czy nie.

Jadłospis na jutro: 


II śniadanie: garść winogron , 1/2 pomarańczy, twaróg, mus z owoców ( 80 % jabłek, 20 jagód )
obiad: ryż , łosoś , leczo i ogórki ( taki sam jak dziś ).
podwieczorek i dzisiejsza kolacja ( po treningu ) koktajl : mleko kokosowe, banan, truskawka, wiórki kokosowe, nasiona chia, łyżka masła orzechowego.


Zakupy z organicznego sklepu :) Mąka kokosowa i musy są ze składem 100% owoców, ale rozpisze się na temat batoników, musów i mąki w następnym poście. Ach i chciała bym się rozejrzeć za musami owocowymi dla dzieci, składy też 100% , jestem ciekawa cen i wyboru smaków.

Zdjęcie nie są pełnymi jadłospisami i tak jem zawsze kolacje,  ( o kolacjach napiszę całkiem oddzielny post ) pokazuje tylko to co udało mi się sfotografować, po prostu czasami jem dwa dni to samo i wtedy nie robię dwóch takich samych zdjęć.



Na dziś to wszytko !
instagram.com/pat_dream_uk -> klik <-
www.facebook.com/MarzeniePat -> klik<-
Pamiętajcie o uśmiechu !
Pat- wiem że się uda.
<- obrazek z Przymrużeniem oka. 

10 komentarzy:

  1. Te winogrona <3 Ja jestem od nich uzależniona :D Wszystko pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogłabym żyć bez glutenu..a dania smakowite! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja od kilku lat jestem na diecie bezglutenowej... Kochana powiedz kubek ze zdjęcia 5. jest zamykany? Trzyma ciepło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest zamykany ;) Trzyma ciepło tak do 2 h;)

      Usuń
  4. Bardzo inspirują mnie twoje posiłki:) mam o wiele więcej posiłków!

    OdpowiedzUsuń
  5. U Ciebie jak zwykle same pyszności!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności ;) Fajna i różnorodna ta Twoja dieta

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na stronę o tematyce zdrowego podejścia do życia, treningu i odżywiania.

    www.cel-forma.pl


    Bo w zdrowym ciele zdrowy duch!!

    OdpowiedzUsuń