10 marca 2015

264. "Spowiedź " jedzeniowa IV .

Cześć.
Dziś post podsumowujący ostatnie posiłki, mniej pisania więcej zdjęć. 

Jadłospis na jutro.


śniadanie: owsianka ( 200ml mleka bez laktozy , 40g płatków owsianych, 15g wiórek kokosowych, 30g rodzynek ) 
II śniadanie: babeczka orkiszowa bez cukru z orzechami włoskimi przepis -> Klik <- , owoce ( 1/2 grejpfruta, 10 winogron, 1/4 mango )
obiad: 200g makaronu pełno ziarnistego, szpinak, 60g łososia wędzonego. 
podwieczorek: batonik Pulsin Skład -> Klik <-


śniadanie : owsianka pieczona z jabłkiem ( zawsze używam proporcji 200ml mleka , 40g płatków + dodatki ) przepis -> Klik <-
II śniadanie: serek wiejski , 1/2 jabłka , cynamon, 10 winogron. 
obiad: kasza gryczana 100g , ryba morska 100g , leczo 200g ( przepis na końcu postu ) 
podwieczorek: babeczka orkiszowa z borówkami, chałwa słonecznikowa bez cukru przepis -> Klik <-.


II śniadanie: kanapka ( chleb żytni : mąka żytnia ,świeże drożdże , "sztuczny" zakwas , sól , " środek do przetwarzania mąki  ) 1/2 puszki tuńczyka z wody, sałata, ogórki, pomidorki, pasta ( twarożek, awokado, pieprz ) 
podwieczorek: babeczka orkiszowa, pomarańcza.
przekąska: banan , dwie kostki gorzkiej czekolady 85% , 10 nerkowców. 


śniadanie: owsianka bez dodatków.
II śniadanie: kanapka,  chleb żytni , pasta (awokado, twarożek, pieprz ) żółty ser, sałata, ogórek, jajko, pomidorki. 
podwieczorek: babeczka , 15 winogron, 15 orzechów nerkowca.
przekąska: pomarańcza. 


śniadanie: owsianka z winogronem 
II śniadanie: babeczka, orkiszowa, jabłko.
obiad: makaron orkiszowy 120g, leczo warzywne 200g
podwieczorek: gorzka czekolada z ziarnami kawy. 


śniadanie: naleśniki owsiane -> Klik<- przepis z jogurtem naturalnym, orzechami włoskimi i rodzynkami. 
II śniadanie: babeczka owsiana , pestki ze słonecznika, grejpfrut.
obiad: makaron kukurydziany, leczo warzywne. 
podwieczorek: wędzony żółty ser. 


II śniadanie: sałatka ( sałata, pomidorki, ogórki, sos majonezowy) kromka chleba żytniego z twarożkiem i awokado.
podwieczorek: banan , dwie kostki gorzkiej czekolady , babeczka
przekąska : marchewka, rodzynki.


śniadanie: owsianka z wiórkami kokosowymi i chałwą słonecznikową .
II śniadanie: sałatka jarzynowa ( groszek, marchewka, kukurydza, fasolka czerwona, jogurt naturalny, oliwa z oliwek, pieprz ), kromka chleba żytniego.
obiad: sałatka ( sałata, ogórek, pomidor, 1/2 puszki tuńczyka, ser feta, sos majonezowy.
podwieczorek: babeczka, pomarańcza.
przekąska: kawowy nakd skład -> Klik<-


śniadanie: 1/2 serka wiejskiego, 1/2 łyżeczki miodu, chleb żytni , masło orzechowe, banan, 200 ml mleka 1.7 %. 
II śniadanie: sałatka ( sałata, papryka, ogórki, pomidorki, jajko, sos jogurtowy z czosnkiem, kromka chleba żytniego ze słonecznikiem. 
obiad: mix ryży, leczo warzywne, łosoś wędzony. 
podwieczorek: babeczka , orzechy włoskie. 


obiad: 120g makaronu orkiszowego, 80g łososia usmażonego bez tłuszczu, 200g leczo warzywnego, ogórki. 


śniadania Niedzielne : omlet ( 1 jajko, 50ml mleka, łyżka mąki ) winogrona, pomarańcza, herbata i przekąska na drogę. 


Przykładowa kolacja po ciężkim dniu i treningu: 
kromka chleba żytniego z twarożkiem i awokado, 50g łososia wędzonego , ogórki , pomidorki , winogrona ( o zgrozo! :) kolacja jadłam parę godzin przed snem i potrzebowałam cukrów ) 


Herbatki w pracy <3 Zawsze mam przy sobie :) 


Nowy kubek <3 herbata / kawa rano w nowym kubku zawsze smakuje lepiej. 


Cyk i zdjęcie :) Jeszcze zostało mi 5 kg do zrzucenia .

Bez makijażu :) 
Fit leczo 
Składniki : 
- jedna cukinia - 260 g 
- jedna cebula - 180 g
- 8 pieczarek - 260 g 
- 3 łyżki kukurydzy - 50 g
- 150 g mrożonej papryki
- 300 g sosu pomidorowego ( 95 % pomidorów zmiksowanych , 3% chilli , 2 % przypraw )
Suche składniki: 1.150 g
Sposób przygotowania : 
Wszystkie warzywa wrzucić na suchą patelni i zostawić na małym ogniu pod przykrywką, gdy warzywa zmiękną i zmniejszą swoją objętość zalać sosem i dusić ok 10 minut.
Leczo po przygotowaniu : 947 g
Wartości odżywcze w całym leczo : 371 kcal , Białka : 15 g , Węgli :56 g , Tłuszczu : 9 g.
Porcja Obiadowa około 200 g : 74 kcal , 





*Wszystkie jadłospisy są zbiorem z ostatnich 20 dni, nie są pokazane po kolei i większość nie są pełne, pokazałam co udało mi się sfotografować. 
*Przekąski zawsze biorę ze sobą, ale nie zawsze je zjadam.

Na dziś to wszytko.
Pamiętajcie o uśmiechu ! 
<- Z przymrużeniem oka ! 
Pat- Wiem że się uda ! 
www.facebook.com/MarzeniePat -> Klika <- Lubie To !
instagram.com/pat_dream_uk-> Klik <-

19 komentarzy:

  1. Ale Ty jesteś piękna! :* Z makijażem czy bez!
    Przez Ciebie mam teraz ochotę na korniszony :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tu u Ciebie pyszności! + świetny kubek :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności :) Dzisiaj będzie makaron ze szpinakiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wszystko kolorowe i zdrowe:) już wyglądasz niesamowicie ale znam ten ból bo ja też walczę i 3 głupich kg nie mogę zrzucić a do tego teraz jeszcze się rozchorowałam i nie mam siły jeść a tym bardziej stać w kuchni żeby zrobić coś pysznego! Babeczki orkiszowe meega wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moj Boże jak ty pieknie jesz! Nie mogę się napatrzeć :) Gratuluję przemiany, jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz super nóżki! :( też chce takie! To ile teraz ważysz? Super jadłospisy, smaczne i zdrowe :) jedyne co mnie zastanawia, to że na obiad raz miałas 200g makaronu. To bardzo dużo jak na dietę. Ja nawet na 100g sobie nie pozwalam jednorazowo, bo to 360kcal. Zazwyczaj zjadam 40-60g makaronu - nie jest to zbyt dużo ilosciowo, ale daje za to wiecej miesa, warzyw czy jakiegos sosu. U Ciebie 200g makaronu + szpinak i łosoś, to na pewno 1000kcal na obiad, wiec bardzo duzo. No niestety makaron ma bardzo duzo kcal :( Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron orkiszowy po ugotowanu 200 g ma niecałe 200 kcl ;) Nigdy nie pisze w suchych składnikach , obiad nie ma nawet 500 kcl. I nie jestem na diecie . Waże 79 kg ;)

      Usuń
    2. Ah no chyba że tak :) zazwyczaj podaje się wagę makaronu czy ryżu jako suchy produkt, a nie po ugotowaniu, to mnie zmyliło :)

      Usuń
    3. ;) Ciężko mi odmierzać na sucho bo gotuje jeszcze dla chłopaka i zazwyczaj jest to pół paczki na raz, został makaron to jutro sobie zjem z twarogiem na śniadanie a jak zostanie jeszcze to pojutrze zrobie sałatke ;)

      Usuń
  7. Pysznie jesz, trzeba to przyznać. Sama chętnie podkradłabym Ci kilka pudełek z jedzeniem i zabrała ich ze sobą na uczelnie :D Zastanawia mnie tylko, czy ten Twój obiad pozostaje ciepły do momentu aż go zjesz czy zdąży już wystygnąć? Bo u mnie tak to się niestety kończy.. zimny już tak nie smakuje i dalej jestem po nim głodna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh Ja odgrzewam jedzenie w pracy, a jak nie mam takiej możliwości to robie sałatki na obiad na bazie ryżu/makaronu ;) i wtedy jem zawsze śniadanie na ciepło i kolacje.

      Usuń
  8. Jestem pełen podziwu dla Twojej przemiany! ;) Sam przeszedłem przez utratę ponad 20 kg, więc dobrze wiem ile kosztuje to wyrzeczeń i wysiłku, jednak po Twoich postach widzę że potrafisz znaleźć w tym frajdę i przyjemność a może nawet pasję. Widzę że już niewiele zostało do zrzucenia, więc śledzę bloga i trzymam kciuki! Zapraszam również do mnie ;) Pozdrawiam, A.

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze tyle pyszności!
    wow, jaka przemiana, cudownie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Różnica w Twoim wyglądzie jest kolosalna - wyglądasz świetnie!
    A w poście zawarłaś tyle pyszności, że aż mnie zassało w brzuchu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna przemiana!
    A jedzonko przepysznie wygląda - aż jeść się zachciało na noc :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pyszności na Twoim blogu.Nic tylko brać przykład.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz ślicznie :)
    A jadłospis genialny :)
    Pozdrawiam!I życzę wytrwałości :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jesz kolacji?

    OdpowiedzUsuń