5 lutego 2015

254. Jedzenie do pracy.

Cześć 
Dziś pokażę wam tylko jadłospisy z minionych dni. 


Akurat ten przygotowałam na jutro :) 
Śniadanie :
owsianka ( 5 łyżek płatków , pół banana , łyżka rodzynek , łyżka orzechów włoskich  , 250 ml mleka ugotowane z łyżeczką budyniu bez cukru ).
II śniadanie :
sałatka grecka , kromka chleba orkiszowego spieczonego w tosterze, plasterek szynki.
obiad:
makaron orkiszowy ze szpinakiem , szpinak z masłem , 1/2 łososia wędzonego. 
podwieczorek
pomarańcza + jabłko 


śniadanie
5 łyżek płatków ryżowych nie słodzonych , łyżka masła orzechowego 100 % nerkowców , garść borówek, 200 ml mleka 1.7 % .
II śniadanie : 
koktajl : 1/2 banan , 1/2 grejpfruta , 8 liście szpinaku , pomarańcza , garść borówek , 100 ml wody , 1/2 soku z cytryny .
obiad :
pęczak jęczmienny z cukinią , brokuł , kotlety grillowane z mięsa wołowego ( mięso + jajko + przyprawy ) 


śniadanie :
serek wiejski , 50 g borówek , 1/2 szklanki płatków zbożowych bez cukru , sok wyciśnięty z jednego grejpfruta + 100 ml wody .
II śniadanie :
sałatka ( dwa jajka , sałata , pomidor , papryk , sos ) 
obiad
kasza gryczana z pieczarkami i cebulą , łosoś usmażony z pieprzem na suche patelni.
podwieczorek :
babeczka owsiana , 1/2 jabłka , łyżka pestek z dyni , ze słonecznika i łyżka orzechów włoskich.


śniadanie :
koktajl ( banan , pomarańcza , grejpfrut , 8 liści szpinaku , garść borówek ) + woda z 1/2 soku z cytryny. 
II śniadanie : 
sałata, pomidorki , jajko , kromka chleba orkiszowego 
obiad :
kasza pęczek jęczmienny z cukinią ( wrzuciłam pokrojoną cienko cukinię do wrzątku na 2 minuty ), łosoś grillowany w papryce słodkiej . 
podwieczorek :
marchewka + mix nasion :) 



śniadanie
owsianka ( 4 łyżki płatków , 200 ml mleka , rodzynki , orzechy włoskie ) 
II śniadanie :
serek wiejski, pomarańcza
obiad
kasza gryczana z pieczarkami i cebulą , brokuł , dwa jajka z pieprzem usmażone na suchej patelni . 
podwieczorek
jabłko  , chrupki ryżowe ( mini wafle ryżowe z przyprawami )


śniadanie :
3 łyżki kaszy jaglanej , 200 ml mleka , łyżka masła orzechowego , łyżka borówek.
II śniadanie : 
1/2 banana , pomarańcza , 1/2 grejpfruta , 4 liście szpinaki , sok z 3 cytryn , garść borówek . 
obiad
fit pizza -> Klik <- Przepis
podwieczorek :
marchewka + 100 g pistacji ( nakd nie zjadłam ) 


śniadanie :
4 łyżki płatków ryżowych , łyżka budyniu waniliowego , łyżka masła orzechowego ( tak takie zwykłe też czasami jem )
II śniadanie :
garść : truskawek , borówek , malin, banan .
obiad
makaron z czarnego ryżu z sosem ( papryka , pieczarki , cebula , pomidory, szpinak ) 
podwieczorek :
orzechy włoski , pestki z dyni , babeczka owsiana 



śniadanie niedzielne : 
" fit kopiec kreta "
mini naleśniki ( jajko , mąka orkiszowa , mleko , odrobina cukru brzozowego ) usmażone na suchej patelni . 
+ serek wiejski 
+ 1/2 banan 
+ łyżka borówek
+ garść orzechów włoskich 
+ herbata zielona 








Przykładowe kolacje , tak Ja jem kolacje ! :) Dziś trzy , ale następnym razem obiecuję więcej. 

I . serek wiejski , pół łyżeczki miodu , łyżka masła orzechowego , łyżka borówek . 




Kanapka : 
chleb orkiszowy , pół puszki łososia z wody , cukinia , pomidorki , pieprz . 









Sałatka " raczej Grecka " :
pomidorki , papryka , sałata , czerwona cebula , czarne oliwki , ogórek korniszon , ser feta i sos ( oliwa + przyprawy ) + pół kromki chleba orkiszowego, 
Uwielbiam takie miksy , wszystko co mam w lodówce, pycha ! 









Na dziś to wszytko.
Jest pysznie ! :)
<- Troszkę Motywacji 


Pamiętajcie o uśmiechu ! 
www.facebook.com/MarzeniePat -> Klik < -
instagram.com/pat_dream_uk -> Klik <-
Do " zobaczenia " jeszcze w tym tygodniu .

P.S minęło dwa lata od kiedy założyłam blog , będzie krótka historia podsumowania. :) 


Pat- Wiem że się uda ! 

15 komentarzy:

  1. Ja to się chętnie do Ciebie wprowadzę na take jedzonko! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Liczyłaś kiedyś, chociaż jednego dnia ilość węgli, tłuszczu i białka. Wydaje mi się, że za mało jest białka, a za dużo jednak węgli... Ale nie patrząc na to, to chciałabym mieć takie różnorodne posiłki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam twoje zdjęcia obrazujące jedzonko do pracy! Bardzo zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  4. jadłospisy, jedzenie są wprost idealne! pięęęęęknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudownie! Tyle inspiracji :)
    http://food-diet-and-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale u Ciebie smakowicie w menu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mniam :) super to wszystko wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie u Ciebie wygląda to menu. Ja raczej nie muszę się ruszać z domu, więc wszystko, co przyszykuję, zjadam na miejscu, ale ten lunchbox mnie fascynuje. Przydałby mi się na wyjazdy.
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda na to, że active blend jest must have teraz :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie chce nic mówić, bo bardzo Cię lubię i uwielbiam Twoje wpisy i zawsze czekam na nie z utęsknieniem, ale masz duży problem z pisownia wyrazów - chodzi mi o mnóstwo błędów, które rażą w oczy i wygląda to dziwnie.. wiem, że się starasz jak możesz, ale może warto niektóre wyrazy sprawdzać w słowniku albo wrzucać gdzieś tekst do sprawdzenia? Np. przetrfam - przecież to nawet nie wygląda, pęczek jęczmienny -> pęczak, blądynka -> blondynka, podawać się -> poddawać się, pokarzę -> pokażę. Do tego nie używasz przecinków, tak że zdania czasami strasznie śmiesznie brzmią. Nie chce byś pomyślała o mnie źle, Twoje wpisy czyta się super, ale jeszcze super byłoby, gdybyś więcej czasu poświęciła na sprawdzanie drobnych błędów, bo przeciętnego Polaka razi to w oczy, a w końcu mamy taki piękny język :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej , wiem że mam problem , i mój problem jest od zawsze , i choć bym chciała to nie umiem wyszukać swoich błędów w pisowni , ortograficzne sprawdza mi słownik, reszta musi zostać jak jest .
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Świetnie wyglądają te posiłki :)

    OdpowiedzUsuń