9 grudnia 2014

240." Spowiedź " jedzeniowa II .

Cześć.
Przepraszam że jestem tu rzadko ale totalnie wpadłam w wir przed świąteczny , na szczęście już prawie wszytko gotowe. Prezenty wysłane , ale o tym napisze post przed wyjazdem do Polski na początku przyszłego tygodnia i pokaże co dostałam od Mikołaja w UK, a jak będę w Polsce to pokaże czy byłam grzeczna i dostanę coś od Mikołaja w Polsce. I oczywiście post podsumowujący z prezentami którymi ja obdarowałam najbliższych. 

Dziś " spowiedź " z 4 ostatnich dni, i w czwartek znów napisze post bo troszkę się wszystkiego nazbierało. 




Jadłospis przyszykowany na jutro.
śniadanie :
serek wiejski , banan , 7 truskawek , 1/2 łyżeczki miodu , 1/3 łyżeczki cynamonu
+ woda ( 1/2 cytryny , 1/2 łyżeczki miodu , 200 ml ciepłej wody ) 
II śniadanie
łosoś wędzony , 2 jajka , 2 mandarynki 
obiad
pieczarki , brokuł , ryba usmażona bez tłuszczu
podwieczorek :
jabłko
kolacja :
zupa brukselkowa ( brukselka , marchewka , cebula , ziemniaki )

śniadanie
omlet ( 2 jaka , łyżka mąki , 3 łyżki mleka , soda , papryka ostra , pieprz ) + szpinak i łosoś wędzony.
II śniadanie :
serek wiejski , banan , łyżka sosu czekoladowego , gorzka czekoladka. 
obiad
brokuł , makaron kukurydziany ( z pieczarkami , szpinakiem , kukurydzą ).
podwieczorek
1/2 grejpfruta , 1/4 mango , 1 mandarynka . 



śniadanie :
3 naleśniki usmażone bez tłuszczu ( 2 jajka , łyżka mąki , 3 łyżki mleka , soda , cynamon , 1/3 łyżeczki miodu dla smaku ) + czekoladowy sos ( 1 bana , 1 łyżka jogurtu naturalnego , 1/2 łyżeczki miodu , 1/2 łyżeczki naturalnego kakao . 
II śniadanie
serek wiejski + mandarynka 
obiad :
smażona cukinia, pieczarki  i słodkie ziemniaki bez tłuszczu  z papryką słodką i pieprzem .
przekąska :
1/2 mango 
śniadanie
2 jajka , 2 płaty łososia wędzonego
II śniadanie : 
serek wiejski, 1/2 banan , garść malin 
obiad
sałatka makaronowa ( makaron, kukurydza , tuńczyk z wody , ogórek korniszon , pieprz , majonez )
przekąska :
kiwi , mandarynka , daktyl w czekoladzie. 
podwieczorek
batonik 
śniadanie :
dwa naleśniki + maliny , woda cytrynowa 
II śniadanie :
duża miska bobu 
obiad
zupa brukselkowa 
podwieczorek:
mandarynka , kiwi , daktyl , garść pestek ze słonecznika.

Ah i oczywiście  w domu zawsze jem kolacje , najczęściej białko lub warzywa. 


Zakupy na ten tydzień  , co do masła orzechowego mam tez w domu 100 % , ale strasznie mam ochotę na takie które znam z czasów techników , właśnie te co kupiłam w Lidlu , ryże i jogurty z kuleczkami to Dastina :) 
Pralinki w wersji fit. 
Składniki
Daktyle
Migdały 
Gorzka Czekolada

Sposób przygotowania :
Rozpuści czekoladę w misce nad parą , rozetnij daktyle do połowy i wyjmij pestkę , w miejsce pestki wsadzi ulubiony orzech u mnie migdały , zamknij daktyla. Każdy daktyl zamocz w gorzkiej czekoladzie , wyjmij i ułoż na desce obłożonej folią lub papierem do pieczenia . U mnie wyszło 24 daktyle z jednej kostki czekolady , odstaw do wystygnięcia i gotowe , pycha . U mnie czekolada 75% ale i tak jest słodko więc lepsza będzie jeszcze więcej % kakao. Dla obniżenia cukrów można posypać cynamonem 
 



Na dziś to wszytko :) 
instagram.com/pat_dream_uk -> Klik <-
www.facebook.com/MarzeniePat -> Klik <- Lubie To !
Pamiętajcie o uśmiechu ! 
Pat- Wiem że się uda! Do jutra X .

5 komentarzy:

  1. Jak zawsze smacznie kochana! :*
    A pralinek bym Ci podkradła....wyglądają nieziemsko *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszne i zdrowe posiłki, tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  3. mniaaaaam
    same smakołyki
    zapraszam do mnie na tydzień
    może mnie zarazisz dobrym jedzonkiem

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię podglądać Twoje jadłospisy, bo są dietetyczne i jednocześnie takie "zwykłe". Sama mogłabym je u siebie serwować. Fajnie, że udaje Ci się jeść w taki sposób codziennie! Oby tak dalej! :)

    OdpowiedzUsuń