14 października 2014

225. 73 dni diety .

Cześć.
Po dłuższych przemyśleniach postanowiłam przejść na dietę o kaloryczności nie przekraczającej 1.600 kilokalorii. Dostałam tą dietę i troszkę zmodyfikowałam, zaczęłam od poniedziałku i własnie dwa minione dni chce wam pokazać. 

Chociaż tak naprawdę zakupy zrobiłam wczoraj i dziś więc od jutra już mogę rozpisać jadłospis nie omijając żadnych składników. Na początek pokaże jeden nowy przepis , później dwa moje ostatnie jadłospisy i jeszcze troszkę planów .

Ciasteczka bez tłuszczowe , idealne po wysiłku fizycznym. 
składniki : 
- płatki owsiane bezglutenowe : 160 g ( mogą być zwykłe ) 
- mąka kukurydziana bezglutenowa :50 g ( może być każda inna ) 
- jajko L ( 60 g )
- jogurt naturalny : 90 g 
- miód : 40 g 
- pestki ze słonecznika / dyni : około 50 g 

Sposób przygotowania: 
Płatki i mąkę umieść w blenderze i zmiksuj do uzyskania "grubej mąki" , dodaj resztę składników i zmiksuj, przełóż masę do miski i odstaw na 15 minut, niech płatki nasiąkną , przygotuj miseczkę z zimną wodą do maczania dłoni aby się lepiej formowały ciasteczka, nabierz masę na łyżkę ( około pół łyżki ) uformuj kulkę i zgnieć , przyłóż jedną stroną do talerzyka z pestkami , na papier do pieczenia połóż stroną bez pestek . Piecz do zarumienienia w 180 % około 15-20 minut w termo obiegu , sprawdzaj co jakiś czas. :) 

Wartość odżywcza w sztuce : 
kilokalorie: 69 , białko: 2.5 g , Węglowodany: 9.7 g , Tłuszcze : 2.3 g 


Poniedziałek : 

Śniadanie : dwie " babeczki " ( jajko , kurczak , groszek )  + dwa wafle ryżowe + herbata zielona 
II śniadanie : 50 g musli bez glutenu , 30 g płatków ryżowych bez cukru , 200 ml mleka 2 % . 
obiad : udko z kurczaka , ziemniaki z chilli i papryką słodką , groszek , ogórek z jogurtem naturalnym. 
podwieczorek: garść orzechów ( ok. 60 g ) 
kolacja : po treningowa : trzy ciasteczka + banan + pomarańczowa herbata z cynamonem . 

trening :
Mel B - 10 minutowy trening klatki piersiowej i pleców -> Klik <-
Mel B - 10 minutowy trening pośladków -> Klik <-
- 30 minut stepper z połączeniem ćwiczeń rąk z obciążeniem 6 kg 
- 5 minut rozciągania 

Wtorek : 

śniadanie : dwie babeczki + dwa wafle ryżowe z twarożkiem łososiowym + mały banan.
II śniadanie : 50 g musli + 200 gr maślanki 
obiad : mix warzyw i 100 g łososia z pary.
podwieczorek : jabłko + garść orzechów 
kolacja : brak :) 

Dziś dzień to jedna wielka katastrofa pod względem samo poczucia , wrzesień miałam bardzo intensywny w przeżycia więc moje " dnie kobiece " spóźniły mi się dwa tygodnie. To jest dla manie bardzo dużo , przez te dwa tygodnie chodziła " rozdrażniona " a dziś się zaczęły , jednym wielkim bólem brzucha , i boli cały dzień :(( Nie nie wezmę tabletki ! :) )  Dlatego dzisiejszy trening odkładam na jutro i zjadłam dziś cztery kostki białej czekolady  ... więc dnia nie zaliczam do udanego... :) 

    Do Świąt Bożego Narodzenia zostało 72 dni , mój plan obejmuję 73 ( od poniedziałku ) , po co mi dieta ? , aby mój jadłospis przestał być monotonny i potrzebuje rozpisanego planu aby nie grzeszyć , będę starać się unikać kupnych słodyczy jak ognia ( tu wykreślam 8-9 listopada i pierwsze dzień okresu każdego miesiąca ( wtedy cukry na mnie działają jak lekarstwo  ). Dastinowi posmakowały ostatnie orzechowe batoniki przepis -> klik <- więc znów je zrobię w najbliższym czasie .
   W ciągu tych 73 dni , będzie adwent , a Ja w Adwent i Post nigdy nie jem mięsa, więc przez ponad 3 tygodnia jadłospis mój nie będzie zawierał mięsa. 
   Mój cel to - 3/ 4 kg , i -2 cm w obwodach nóg i biecepsów,  ćwiczyć będę 4-5 x w tygodniu z wykorzystaniem ciężarów do 10 kg. 

Zakupy na ten tydzień : 
I zdjęcie : 1.dwa serki wiejskie , 2. 6 jajek, 3.pestki z dyni , 4. pestki ze słonecznika , 5.udka z kurczaka 1 kg ( 200g wyrzuciłam ( skóra i tłuste ) , 6. mięso mielone z indyka, 7. szynka z kurczaka ( reszta wędlin Dastinowi ) , 8. makrela wędzona 9.żółty ser 10. mozzarella 
II zdjęcie : 1. jabłka , 2.warzywa mrożone, 3.banany, 4. rzodkiewki , 5. papryki 6.ogórek 7. pomidory  8.ziemniaki 
III zdjęcie : 1. herbata ( lubię jej smak ) 2. maślanka 3. wafle ryżowe 4. pieczarki 5. twaróg 6. serek borowikowy 8. makaron bezglutenowy ( mąka kukurydziana i ziemniaczana ) 9. past z pomidorów. 

Oczywiście dużo produktów mam w domu i w tym tygodniu nie będę już robić zakupów , musi mi wystarczyć to co jest , na zdjęcie zabrakło brukselki , kupiłam ale już ugotowałam zupę na jutro , dlatego wyleciało mi z głowy żeby pokazać . 


Na dziś to wszytko , napiszcie koniecznie czy pisać takie posty z każdym dniem co 2-3 dni , czy wybiórczo wybierać dni i pisać raz w tygodniu o 2-3 dniach z tygodnia . Mi osobiście podoba się taka forma pisania o każdym dniu , uczy systematyczności i daje powera. W tym tygodni porobię sobie zdjęcia z każdej strony i się zmierzę i wyniki porównam w połowie 73 dni i na sam koniec . 

www.facebook.com/MarzeniePat -> Klik <-
instagram.com/pat_dream_uk -> Klik <-
ask.fm/PatDream -> Klik <-

Pat - wiem że się uda ! 
Pamiętajcie o uśmiechu ! 

10 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za postanowienia.
    Ciastka wyglądają rewelacyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chcemy postów co 2,3 dni!!:)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie tylko jedna mała uwaga - jeśli chcesz robić redukcję nie polecam bananów na kolację, nawet jak po treningu - trochę węglowodanów i trochę białka, ale ogranicz owoce wieczorem :) z doświadczenia mówię, dużo lepiej zjeść pełen posiłek zamiast takich przekąsek :)
    powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciastka wyglądają jak te sklepowe - tylko tamte pełne są mąki pszennej, tłuszczu i cukru, a tu nic takiego nie ma :) Na pewno muszę je wypróbować. Zastanawia mnie tylko jaką mają strukturę, czy są miękkie, twarde, chrupiące itp ? :) Aha i też sobie zapisałam dziś, że do Sylwka 78 dni diety przede mną i mam nadzieję, że zrzucę do tej pory 10kg;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis na ciasteczka ukradlam :)
    A jak zrobilas te babeczki z kurczaka,jajka i groszku? Pieklas je w piekarniku? Prosilabym tez o przepis :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jejciu ile ty już diet i sposobów przetestowałaś :)) Podziwiam twoje zmagania

    OdpowiedzUsuń
  7. Super menu! Uwielbiam takie fotodzienniki z diety, jak dla mnie dodawaj ich więcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto dzielić sobie posiłki na mniejsze porcje, przepisy udane, trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem u Ciebie 1-szy raz:-) przyjemnie sie czyta. Menu calkiem fajnie skomponowane :-)
    pezepis na ciasteczka whprobuj koniecnie :;-) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń