7 sierpnia 2014

208. Pomysł na .... ?

Cześć :) 
Dziś post troszeczkę żywieniowy , trzy przykładowe jadłospisy i mix zdjęć.

Przykładowy dzienny jadłospis XX .



śniadanie : omlet ( 2 jajka , pieczarki ) + grzybki marynowane +kawa 
II śniadanie : borówki + serek wiejski i odrobina miodu 
obiad: brązowy ryż , kotleciki z indyka ( mięso zmielone + przyprawy ) pomidorki + ogórki 
podwieczorek : lody arbuzowe ( zamrożony arbuz na patyku ) 
kolacja : zupa z brukselek 

Przykładowy dzienny jadłospis XXI .
śniadanie: omlet ( jajko , 2 łyżki mąki kukurydzianej , 2 starte  jabłka , 2 łyżki mleka , ksylitol ) 
II śniadanie : twaróg + borówki 
obiad : brokuł + brązowy ryż + łosoś w słodkiej papryce 
podwieczorek : jabłko + 2 czekoladki 

Przykładowy dzienny jadłospis XXII .

śniadanie : omlet ( 2 jajka , 2 pieczarki , 1/2 cukinii ) + pomidorki + kawa 
II śniadanie : brzoskwinia 
obiad : sałatka makaronowa ( tuńczyk z wody , ogórek , kukurydza , makaron ( z mąki kukurydzianej i ryżowej ) , odrobiona majonezu i jogurtu naturalnego + dużo pieprzu :) 
podwieczorek : jabłko + pomidorki 

Z jedzonka to wszytko :)
A jak u was ? 
Zdjęcia z tego tygodnia 
1. Codziennie rano pamiętajcie o uśmiechu ! wtedy dzień zaczyna się bosko ! 
2. Ponad 27 km marszu , efekt ? Nastrój boski <3 Odcisków na stopach nie miałam od wielu lat a dziś mam na każdym paluszku , muszę je pokochać bo jutro zamierzam znów wyruszyć ... ale za to w niedziele będę leżeć i pachnieć.
3. Oh jeszcze jeden inny omlet z borówkami ! :) Ostatnio jem 5 dni w tygodniu na śniadania jajka , około 8- 10 sztuk ( w tygodniu )  ... chyba troszkę przeginam ... ale w końcu mi się przejedzą o ! Nadrabiam sobie w myślach że są bardzo zdrowe , mają dużo wartości odżywczych , przecież z takiego jajka musi urosnąć kurka .
4. Jabłka prosto z jabłonki , i treningi siłowe u mnie gości coraz częściej. 
5. Zakupy , zapas na ten tydzień ( dużo pomidorów , cukinia , słodkie ziemniaki , jabłka , papryki , kukurydza w puszcze , brzoskwinie )  I oczywiście arbuz i borówki są codziennie , kupuje je co 3 dni :) 
6. Grzech w tym tygodniu ,  dziś obaliłam " dni bez słodyczy " ale po przejściu tylu km miałam ochotę na lody , a magnumy to lody w 100 % bez glutenowe. 
7. O taki brzuch będzie niedługo jak będę stała , na razie swoją determinacją dożę do płaskiego brzucha,  Najpierw spalam tkankę tłuszczową ,  a potem pomyślę o ewentualnych treningach. Tak wiem leże na trawie , i tak ciężko odpierają się potem ubrania :) Mały odpoczynek po grze w piłkę z chłopakami .
8. "Wyżarłam " dziś komuś jeżyny ! Dziś o 18 uznałam że będą dobrą przekąską , krzaki od nich się uginają ( a Anglicy chyba nie lubią jeżyn , ja uwielbiam <3 ) i po prostu stałam 5 minut i sobie jadłam . 


Często mnie krytykujecie o jedzenie owoców w drugiej połowie dnia , tylko że pamiętajcie każdy jest inny , dla mnie dzień kończy się o 1-2 a.m , i do 18-19 spokojnie pozwalam sobie na owoce , najczęściej jest to jabłko ( jem jabłko codziennie ) lub jakieś lekkie owoce ( truskawki , jeżyny , borówki ) , cukry zawarte w owocach spalam przed snem , bo ćwiczę pomiędzy 8-11 p.m :) Więc wyluzujcie kochani . I to wy musicie sprawdzić jak wasz organizm reaguje na cukry w drugiej połowie dnia , mój reaguje wyśmienicie :) 

Ostatnio pisząc z Alice -> Klik <- zastanawiałyśmy się po co na razie " trenować siłowo " skoro fałdy tłuszczu obrastają nam mięśnie i mamy mięśnie ale pod naszym sadełkiem , i po chwili zastanowienie postanowiłam zrobić sobie zdjęcie pleców , bo jak ćwiczę siłowo na największy nacisk kładkę na ręce / plecy / barki / biust ( tak wiem zmniejszył mi się z E do B/(mini)C :O / (taka wada techniczna właśnie treningów siłowych ) i uznałam że " były zwisy i po zwisach " czułam zmiany, nic mi nie wystaje z nad biustonosza  , ale zdjęcia pokażą wszystko! Oto porównanie , ja jestem mega dumna sama z siebie a to dopiero początek :) Podsumowując , mimo nadwagi chwytamy za ciężarki ! 




Na dziś to wszystko !

Pamiętajcie o tym że codziennie przez kolejne 90 dni na instagram.com/pat_dream_uk -> Klik <- będą pojawiać się zdjęcia ! Przypominające o uśmiechu :) 
I jestem jeszcze na ask.fm/PatDream -> Klik <- oraz www.facebook.com/MarzeniePat -> Klik <-

I na koniec się pochwalę że na wadze znów jest - ! :) 
Mam dwa tygodnie żeby zobaczyć 77 kg dam radę ! 
Kolorowych snów 
Pat - Wiem że się uda ! 

8 komentarzy:

  1. Piękne efekty i pyszne menu! Jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też za niedługo czeka mnie pakowanie jedzonka do lunchboxów na cały dzień, więc podpatrzę sobie też inne fotomenu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne efekty :) świetny sposób na arbuza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brukselka! Uwielbiam :)
    zrealizowacmarzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Może moje menu niedługo też będzie takie bogate.
    :))

    Chciałabym się przełamać w tej kwestii :)

    Efekty widać, ćwicz to co sprawia Ci przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz coraz chudziej, !!! :D Jesteś moją motywacją.

    dziennik-jodie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne te posiłki :D A efekty widać już na pierwszy rzut oka.

    http://betterlifefit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. arbuz ^^
    magnum <3
    A w Twoim tempie te -2 zobaczysz szybciej, chudzielcu :P

    OdpowiedzUsuń