20 lipca 2014

202. Dodatkowa wakacyjna praca ....

Cześć :) 

Już prawię koniec tygodnia , u mnie nic konkretnego się nie wydarzyło w tym tygodniu ... post będzie mieszany :) 

Tydzień oceniam na taki sobie , 3 dni pozwoliłam sobie na słodycze , zrobiłam pięć treningów siłowych .

Co się wydarzyło ?  Uznałam że ostatnio jest mi nudno po pracy bo kończę w miarę wcześnie i  dodatkowe zajęcie 2-3 dni w tygodniu wieczorami by mi się przydało . I postanowiłam że poroznoszę dla szefowej ulotki :) Zawszę to dodatkowy ruch , dużo ruchu ! I dodatkowe pieniądze " do skarbonki " , Postanowiłam że te 3 h mogę poświęcić po pracy , a pieniądze które zarobię dodatkowo wrzucę do skarbonki do której i tak codziennie wrzucam około 1- 5 f , otworzę skarbonkę w grudniu przed świętami ! 

Mój stój do pracy musi być wygodny , ( białe krótkie spodenki , zwiewna koszulka , i buty do biegania , słuchawki , butelka wody i w drogę :) = 26 o C  ) wczoraj byłam pierwszy raz , zrobiłam ponad 10 km , i zrezygnowałam z treningu , chodzenia po schodach jest naprawdę męczące !  ale nie poddam się  :) W te dni będę robić przerwy od treningów , takie moja małe " cardio " 

A wy podejmujecie się jakiś dodatkowych prac na wakacje ? 


Drugą rzeczą dla mnie ważną to wykupiłam sobie kurs angielskiego , czy jest mi potrzebny?  Chyba tak .  Kupiłam go na rok , i codziennie przychodzi mi powiadomienie że mam odbyć jedną lekcję 20 minutową , wykupiłam go bo zależy mi na  poprawić pisownie no i douczyć się ,  Angielski jest pięknym językiem i można się go uczyć i uczyć :)  





Moja waga waha się strasznie , raz warzę 83 kg raz 80 kg  ( 175 wzrostu ) dziś pokazała mi rano 82.5 ... waga nie spada ( pewnie przez to że znów dodam trening siłowy ) .... ale w końcu kiedyś zacznie , nie podam się nie tym razem ! :) Mam plan do grudnia zejść do 75 kg , przy diecie bez glutenu ( z małymi wyjątkami od czasu do czasu ) treningu 4 dni w tygodniu i do tego dochodzi więcej ruchu w dodatkowej pracy. Będę wam pokazywać efekty co miesiąc , jeszcze wybiorę jakiś dzień . Ale myślę że to będzie w pierwszy tygodniu miesiąca :)

Ostatnio coraz częściej myślę o założeniu konta na instagram-ie ale żeby wrzucać zdjęcia przede wszystkim z jakiś fajnych miejsc w Londynie , takich różnych dziwactw Londyńskich , takich fajnych zakamarkach , różnych sklepów , znaków , zdjęć ,reklam, ludzi  itp ... które są na różnych strefach Londynu a w szczególności na 4-6 których takich rzeczy nie zobaczycie przyjeżdżając tu na chwilę. Będę nosić przy sobie aparat przez całe lato, podoba wam się taki pomysł ? Jeszcze się zastanowię ale coraz bardziej jestem na tak ! :) 

Jedzonko z dwóch ostatnich dni , ah zajrzyjcie potem na fb , zrobię jeden folder gdzie wrzucę wszystkie 18 jadłospisów które do tej pory wam pokazałam , będą co prawda bez opisów ale zawszę można wejść na blog żeby doczytać ! :) 
www.facebook.com/MarzeniePat -> Klik <- Lubie to !





Gorzkie czekoladki :



I znów czekoladki <3 Mniej więcej wystarczają mi na dwa tygodnie , dziś z masłem orzechowy z 100 % nerkowców , jem taką jedną czekoladę do kawy codziennie  :) 


Przykładowy dzienny jadłospis XVII: 


śniadanie : dwa wafle ryżowe z brązowego ryżu  ( awokado + pieprz ) jajecznica ( dwa jajka , pieczarki , cebula , szpinak , szynka z indyka , pomidorki + sos pomidorowy ( bez glutenu ) )
II śniadanie : lody ( mrożone truskawki , banany , maliny + jogurt naturalny ) 
obiad : makaron bez glutenu + krewetki ( krewetki , pomidory , pieczarki  cebula , czosnek , pieprz ) + żółty ser 
podwieczorek : jabłko 
kolacja : ( po treningu ) mieszanka pestek / orzechów + grejpfrut 

Przykładowy dzienny jadłospis XVIII : 


śniadanie : kanapki ( 3 wafle ryżowe , awokado , szynka , żółty ser ) pomidorki 
II śniadanie : jogurt naturalny + truskawki 
obiad : brązowy ryż 100 g , jogurt naturalny 70 ml, dwa jabłka z cynamonem 130 g + odrobina ksylitolu
podwieczorek i kolacja : lody: ) Pół opakowania , moje ulubione ! ( Tak wiem bomba kaloryczna i do tego z glutenem ! ) :) Od czasu do czasu jestem na tak ! :)

Na dziś to wszystko ! 

Pat - Wiem że się uda ! :)
Kolorowych snów :*  


9 komentarzy:

  1. pomysł byś założyła konto na Instagramie jest genialny! Brakuje tam Ciebie :)
    Ja właśnie kupiłam skarbonkę i chcę zacząć oszczędzać. ale na razie nie mam jak, bo ciągle szukam jakieś wakacyjnej pracy :)
    A co do kursu - zazdroszczę. Podczas tegorocznego wyjazdu na własnej skórze przekonałam się jak ważny jest angielski i postanowiłam wziąć się za niebo, by móc swobodnie rozmawiać, tak jak po niemiecku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja swoją skarbonkę założyłam w październiku, w kwietniu popsuł mi się komputer i gdyby nie skarbonka, to żyłabym dziś jak w średniowieczu :)
    Powiedz mi, czy znajdę gdzieś u Ciebie posta, w którym opisujesz dlaczego wybrałaś dietę bez glutenu i czy naprawdę warto być na takiej diecie, w której jest mnóstwo zakazanych produktów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napiszę na temat diety w tym tygodnia , dlaczego , czy warto , na czym ona polega itp :)

      Usuń
  3. 10km piękny wynik;-) Ja wczoraj miałam w planach dłuższe wybieganie, ale burza z piorunami zawróciła mnie w pół drogi...

    OdpowiedzUsuń
  4. insta musi byc!!! :) hageny moja milosc <3 hehehe podziwiam... u mnie w pracy busy na maxa w wakacje wiec nie ma szans na dodatkowe zajecia w pracy od rana do wieczora :(((( ale taka prace to tez bym przyjela, tyle ze u mnie ciagle pada :/ ehhhh

    OdpowiedzUsuń
  5. aj.. te czekoooolaaadddkiii <3 <3
    wow... mega dużo! 10km, wow.. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę zdrowe komponowanie posiłków, bardzo doborze opanowane !:)

    OdpowiedzUsuń