20 czerwca 2014

192. Pomysł na pyszny dzień III.

Cześć ! 
Kochani przepraszam was bardzo za mają małą aktywność , ale już się biorę za nadrabianie w pisaniu , po prostu moja odpowiedzi jest zawsze taka sama " zatracam się w swoim świecie " z książką w dłoni i mnie nie ma , Czytam zazwyczaj jedną książkę w jeden dzień i mniej więcej zajmuje mi to każdą wolną chwile , myślałam dziś nad nowymi postami, napiszę wam post z kategoriami książek i moimi faworytami. 


Wracając do tematu , dziś przygotowałam wam 3 menu dnia - bez glutenowe . 





Pisałyście że ta dieta jest trudna i bardzo nie smaczna . Ja osobiście jeszcze nie zauważyłam nic nie smacznego , bo chyba podstawową zasadą która łączy się z każdą dietą to żeby nie "kombinować" w składnikach , bo nie oszukujmy się babeczki z grochu nawet nie brzmią dobrze a czy smakują ?Przecież można zrobić zwykłe babeczki ale z mąki migdałowej :> !  Jestem pełna podziwu osobom które tak przygotowują sobie menu  i próbują nowych smaków . Osobiście staram się przygotowywać szybkie dania , poświęcam na to około godzinny dziennie , 

Ah i ja w tym tygodni jadłam codziennie truskawki i maliny w jednym lub dwóch posiłkach , więc możecie uznać że za dużo owoców , ale póki sezon to chce się objeść tymi pysznościami :)


Manu dnia VIII.



śniadanie 3 wafle ryżowe z brązowego ryżu + salami + biały ser + ogórek , mała brzoskwinia , mała nektarynka 
II śniadanie : 300 g truskawek + 125 g jogurtu naturalnego 
obiad : ziemniaki + brokuł z pary , grillowane udko z kurczaka , fasolka w sosie pomidorowym ( bez glutenowym ! ) 
podwieczorek : migdały + nerkowce + kakao ( 250 ml mleka 2 %  + łyżeczka naturalnego kakao ) 
kolacja : ( po treningu ) 200 g malin + 100 ml mleka + 100 ml jogurtu naturalnego z miodem 


Menu Dnia IX :




śniadanie : jajecznica ( 2 jajka , pieczarki , cukinia , pomidory , kukurydza ) + łyżeczka sosu pomidorowego 
II śniadanie : 400 g truskawek + jogurt naturalny z wanilią 
obiad : kolba kukurydzy , bób , udo z kurczaka z pary 
podwieczorek: 200 g malin , 200 g jogurtu naturalnego z miodem <3 
kolacja : np : warzywa z patelni  grillowej 



Menu dnia X :




śniadanie : 250 ml mleka migdałowego + musli bez glutenowe ( orzechy , pestki , owoce suszone , siemię lniane , sezam , ryz preparowany ) ( W metrze = zaspałam ) 
II śniadanie : gotowane jajko , grillowana cukinia , pomidorki , jabłko 
obiad: makaron ( mąka kukurydziana i ziemniaczana = bez glutenu ( trochę smakuje jak kopytka ) 
truskawki , jogurt naturalny .
podwieczorek : duża kawa na mleku ( 2 łyżeczki kawy rozpuszczalnej , 350 ml mleka 2 % , łyżeczka miodu ) kostka gorzkiej czekolady + 15 orzechów włoskich 
kolacja : makrela wędzona + grzyby marynowane 


 Dużoo wody i naparów herbacianych i ziołowych :) 

Z menu to wszytko . 


Dostałam kwiatka od Dastina ( D. jest ogrodnikiem ) i mam " rozkaz " podlewać go i pielęgnować aby urósł olbrzymi . Będę wam pokazywać co jakiś czas jak rośnie :) 

Na koniec muszę wam napisać że czuje się świetnie , tak jak bym w ciągu 3 tygodniu warzyła z 10 kg mniej , patrze w lustro i się uśmiecham , tak jak by cichu luzine się znów robią , brzuch prawie płaski , tyłek jakiś mniejszy itp :) Mam tak dobry humor że szok , ah i od 3 tygodni nie biorę żadnych wspomagaczy , chce na dwa miesiące oczyścić organizm , na początku czułam się troszkę sennie ale już jest ok ! 

Ok kończę , jestem już po treningu ale to jeszcze nie koniec dnia , jeżeli macie jakieś pytania pisze cie fb  www.facebook.com/MarzeniePat -> Klik <-  

Do jutra :* Muszę w końcu skończyć pisać post o GBOX :) 





Kolorowych snów :* 

Pat - wiem że się uda ! 

4 komentarze:

  1. posiłki wyglądają bardzo pysznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pychotka, same pyszności na zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojejku, jakie pyszności. Ja nie jestem na takiej diecie, ale powiem (napiszę), że bardzo podobnie jem.
    Założyłam nowego bloga, może wpadniesz. Pzdr.

    OdpowiedzUsuń