20 maja 2014

183. Pomysł na pyszny dzień

Cześć ! :) 
Dziś post typowo żywieniowy i zakupowy .
Pomysł na menu dnia I. 


śniadanie : owsianka na mleku kokosowym + pół banana + garść borówek 
II śniadanie : zestaw sushi - moja ulubiona alternatywa :) 
obiad : ryż brązowy z krewetkami i pieczarkami + pomidorki ze szpinakiem , oliwą i pieprzem . 
podwieczorek : 70 g mix orzeszków + herbata zielona 
kolacja : gołąbek 

Menu dnia II . 


śniadanie : dwie kanapeczki z sałatą i wędzonym łososiem + dwa gotowane jajka 
II śniadanie : szklanka mleka krowiego 1 % + szklanka płatków pełnoziarnistych bez cukru 
obiad : " pizza " Tortilla pełnoziarnista ( keczup ,salami , cebula , pieczarki  , kukurydza , ser ) zapieczona w piekarniku . Pyszna ! 
podwieczorek : kawa + dwie czekoladki 
kolacja : udo z kurczaka na ostro bez skórki  + gotowana czerwona fasola , pomidory , jogurt naturalny , ogórki 

Menu Dnia III.

śniadanie : jajecznica z pieczarkami i kukurydzą , pomidorki , tortilla + ketchup + toster 
II śniadanie : wędzony łosoś 
obiad : warzywa z pary ( fasolka , kukurydza , groszek , cukinia , marchewka , pieczarki ) , ryż brązowy , gotowane udko z kurczaka bez skórki . 
podwieczorek : sernik na zimno , pyszne ! Mam zamiar jutro zrobić , bardzo prosty przepis , na pewno dostaniecie  :) 
kolacja: więcej gołąbków ! Niestety gołąbkami zajadaliśmy się u Mamy , ja nie umiem robić tak pysznych :( :) 

Tygodniowe zakupy :


Postanowiłam robić zakupy raz w tygodniu , właśnie dziś wypadł ten dzień i musi mi wystarczyć - Lidl  Cena za wszystko 22.95 f + Polski sklep 3.07 f 
-> pierwsza grupa od lewej -> 1. jajka 2. jogurty naturalne 3. serki wiejskie 4. twarogi 5. więcej serka wiejskiego :) 6. uda z kurczaka 7. żółty ser 8. ser wędzony 9. łosoś 
-> druga grupa -> 1. szpinak 2.brzoskwinie w puszce 3. młode ziemniaki 4. mix papryk 5.pomidory 6. bakłażan 7. pieczarki 8.mrożony groszek 9. marchewka 10. ogórek 11.buraczki 12. cebula 13. małe pomidorki 
-> trzecia grupa -> 1.  musli bez cukru 2. wiórki kokosowe 3. skarbonka :) Postanowiła codziennie wrzucaj minimum 1 f maksimum 10 f , zobaczymy ile nazbieram do urodzin ( 10 Października ) :) 4.gorzkie czekolady 5 . plastikowa duża foremka do ciast na zimno 6 . galaretka na spróbowanie. 






Od jutra zmieniam troszkę jadłospis , wykreślam pszenice , ograniczam gluten i mięso będę jadła 2-3 dni mięso w tygodniu  , ograniczam cukry do minimum , dopuszczam cukier w postaci miodu itp itd .. może napisze o diecie w innym poście :) 









Mój brzuch , wystarczył tydzień zdrowego odżywiania , dużo wody i herbat i zaczyna jakoś wyglądać , chociaż nadal sterczy . Ale będzie lepiej , Do wakacji jeszcze sporo czasu , zdjęcie dziś robiłam :) 
Dziś zrobiłam pierwszy trening od miesiące , nie przemęczałam się i wróciłam do skakanki :) 
- 500 x skoków bez przerwy na skakance 
- trening nóg 
- 1.20 km biegu ( 5.4 km / h ) 
- 20 pompek 

że tak powiem " spociłam się jak świnia " :) 
Uh miesiąc przerwy w ćwiczeniach i było ciężko ! :) 

Mam zamiar codziennie wydłużać bieg o 200 m i skoki na skakance o 50 x :) i tak do ilu dam radę okaże się ! :) 



Na dziś to wszytko buziaki ! :)
Napiszcie co u was ? Jak u was z ćwiczeniami i dietą ! :) 

 www.facebook.com/MarzeniePat -> Klik <- Lubie To ! :)

Pat :* 


11 komentarzy:

  1. masz śliczny brzuch, nie to co mój :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo, bardzo fajny post! Więcej takich :)
    Masz świetne jadłospisy i ten sernik <3333

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie pyszności ! Masz świetny brzuch, wystarczył tydzień i wyglądasz rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jezuuu tyle pysznosci ze nie wiem o czym napisac hehehe, brzuszek wyglada bardzo obiecujaco ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają menu dnia :) Autentyczne, smaczne i zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie pyszności, mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo, pięknie zrobiłaś ten pościk, dużo inspiracji dla nas i motywacji. Masz super plany, moje gołąbki też mi nie wychodzą takie jak u mamy - a zjadłabym chętnie )

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę pyszny dzień :)
    I utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że to co jemy zależy od naszych zakupów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dieta ok, ćwiczenia leżą i kwiczą :)

    OdpowiedzUsuń