9 lutego 2014

145. ... Palce lizać ... :)

Hej Hej :) 
Ah podsumowanie tygodnia ! :) 
Jest niedziela wieczór , ja już leżę i leniuchuję , chyba na dobre mi wyszło to że ćwiczę przed obiadem , wtedy czuję się taka wypoczęta , rześka z czystym umysłem , i wydaję mi się że przez wcześniejsze treningu chodzą wcześniej spać i się wysypiam :) 

Podsumowanie ćwiczeniowe :
- przećwiczyłam 6 dni ( łącznie 3.5 godziny)
- zrobiłam 500 przysiadów
- skoczyłam 4.100 x na skakance 
- przebiegłam 3 km 
- waga 76.7 kg- coraz bliżej wagi z przed Bożego Narodzenia ( ; 

Podsumowanie żywieniowe :
- 4 zdrowe posiłki dziennie 
- codziennie słodycze ..... ( ah dni kobiece , muszę się ogarnąć ! ) 

Zdjęcie z dziś :) 




Dzisiejszy jadłospis : 


śniadanie :
Racuchy ( pyszność - będę częściej jadać placki na śniadanie ) 
* mąka kukurydziana + jajko + mleko + cynamon+ starte jabłka + stewia 
Do nich owoce ( banan , winogron , pomarańcz ) + jogurt naturalny 
I kawa którą pije tylko w niedziele ponieważ z samego rana mam korki z Matematyki a to wymaga nie lada wysiłku umysłowego .
II śniadanie : 
dwa gotowane jajka + bułka zapiekana + odrobiona majonezu i soli :) Uwielbiam to połączenie !




obiad: 
zapiekane warzywa z kurczakiem ( przepis niżej ) i kaszą gryczaną 





podwieczorek :
kisiel lub budyń ( uwielbiam ! ) staram się kupować te bez cukru, jem praktycznie codziennie na podwieczorek , kolacja jeszcze nie jadłam więc nie ma na zdjęciu. 






Przepis na szybki - zdrowy obiad 



 - cebula pokrojona w kostkę popsikana oliwą z oliwek 







- pieczarki pokrojone w plasterki posypane odrobiną soli i papryki słodkiej 







- ziemniaki pokrojone w plasterki posypane papryką ostrą 








- papryka pokrojona w kostkę 







- cukinia pokrojona z plastry 








- kurczak bez kości i bez skórki posypany przyprawami ( czosnek , papryka słodka , pieprz , chilli ) 







Warzywa mają w sobie bardzo dużo wody dlatego ilość oleju jest minimalna a nawet można nie dodawać , gdy warzywa są surowe wydają się obszerne po upieczeniu zostaję ich 1/3 :) 





Piekłam godzinę w tem. 180 oC , po 30 minutach zdjęłam przykrywkę żeby woda wyparowała aby nie było efektu zupy :) Chociaż i tak sosu jest zawsze bardzo dużo :) 







Podane z kasza gryczaną - pyszności ! :) 








Jadłospis z innego dnia : 


śniadanie : 
płatki ( otręby , owsiane , zbożowe ) + orzechy + siemie lniane + 200 ml mleka 1.5 % 




II śniadanie :
chleb słonecznikowy posmarowany 100% masłem ( uznałam że jest za suchy , z reguły nie używam masła do kanapek ) z salami , żółtym serem , ogórkiem i pomidorem 




obiad : 
ryba morka obtoczona w mace orkiszowej usmażona na małej ilość oliwy z oliwek , ziemniaki z papryką słodką  , grillowana cukinia , pomidor z jogurtem naturalnym i pieprzem 




podwieczorek : 
bana , jabłko , garść winogron ( czasami zjem wszystkie , czasami nie , zależy o której kończę prace ) 






Dzisiejsze zakupy :)

















Jak pisałam już wcześniej nie wydaje za zakupy więcej niż 15 f ( 3 x w tygodniu) :) 
- paczka actimela 
- żółty ser
- kurczak
- pomidory cherry 
- jajka klasy 1  , zazwyczaj staram się kupować 0 ale niestety nie było :) 
- pieczarki
- mleko 1.7 %
- płatki kukurydziane z miodem i orzechami wiem bomba kaloryczna ale ja czasami lubię słodkie śniadanie i mieszkam je z innymi zdrowymi płatkami :) 
- dwie bułki z ziarnami ( miałam wrażenie po ich skonsumowaniu że tyko z wierzchu tak ładnie wyglądają w środku  były barwione karmelem )


Mój ukochany zestaw ćwiczeń , uwielbiam go , znam na pamięć , robiłam regularnie dwa miesiące przyniósł konkretne efekty , na pewno będę wracać do niego nie raz , mogę polecić , idealnie wyszczupla masywne nogi :) 






Na koniec takie tam wyzwanie dla mnie i tak robię codziennie przysiady to po prostu będę ich robić troszkę więcej ! :) 
Dziś 1 dzień oczywiście zaliczony.

Kolorowych snów i oczywiście zapraszam was na www.facebook.com/MarzeniePat -> Klik <- gdzie znajdziecie mnie codziennie ! :) 








Pat - wiem że się uda ! :)



6 komentarzy:

  1. Świetna liczba w skakaniu na skakance!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyniki powalające :)
    kobieto jesteś moim wybawienie ! Od rana zaczynam ten zestaw na nogi - zobaczymy co przyniesie czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś moim natchnieniem i motywacją gdy brak mi motywacji wchodzie tu do ciebie i się motywuje :)
    Dziękuje :*

    OdpowiedzUsuń
  4. same smakowitości, ojej chcialabym wydawac tylko 45Ł tygodniowo na jedzenie, niestety przez to ze jadam tylko ryby a szczegolnie upodobalam sobie poledwice z tunczyka i krewetki moj wydatek na zakupy jedzeniowe jest zdecydowanie wyzszy :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Twoje posty ;) zawsze coś interesującego się z nich dowiem i dostaje mnóstwo pozytywnej motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać zmianę sylwetki, piękne kolorowe zdjęcia, chce się je zjeść. Jak tak dalej pójdzie to do lata w kostiumie kąpielowym będzie super.

    OdpowiedzUsuń