6 października 2013

122. -20 kg :)

Hej hej :) 
Uhh już późno , jak wam miną pierwszy tydzień Października ? 
Mi wspaniale :) Waga pokazuję coraz mniej i mniej :) w tym tygodniu ani razu nie pokazała więcej niż 80.5 kg ( jupi ) waga z rana to 80 kg , gdzie śmiało mogę powiedzieć że zrzuciłam -20.2 kg zbędnych kilogramów :) 


Co dziś wam napiszę :) Jestem mega szczęśliwa , jak w końcu ruszyłam dupkę z " kanapy" to i waga spadła , spodnie coraz luźniejsze , dziś dorobiłam nową dziurkę w pasku , bomba , przez ostatnie 14 dni przećwiczyłam 12 , więc jest super , jedzonka w 90% zdrowe czasami pozwolę sobie na coś mniej zdrowego :) 
Przygotowałam wam parę moich foto-menu :)
<<-- Zdjęcie z dzisiaj :) 
" Dopiero się wspinam , ale efekty są ekstra " 








Jedzonko z ostatnich dni :) 

 I. Zestaw 






Śniadanie : kawa waniliowa ( oh mało zdrowa , ale czasami można ) i kanapka  ( Przepis na zdrowe bułki -> Klik <- ) z makrelą wędzoną 
II Śniadanie bez rewelacja to samo co na pierwsze :) Oh ten poniedziałek 
Obiad :  kurczak bez skórki pieczony z ziemniakami w chilli i ziołach 
Podwieczorek gruszka
Kolacja : Makaron ryżowy z warzywami ( kukurydza , papryka , brokuł , pieczarki , cebula )i krewetkami przygotowany na parze  

II. Zestaw 






Śniadanie : Owsianka ( 3 łyżki płatków , 1 łyżka otrąb , 1 łyżka siemienia mielonego ) z rodzynkami na mleku ryżowym z naturalna wanilią 
II Śniadanie : dwie małe kanapeczki z żółtym serem szynką z indyka ogórkiem i pomidorem 
Obiad: Makaron ryżowy z warzywami i krewetkami 
Podwieczorek : Parę czekoladek ( 30-tego był dzień chłopaka i Dastinowi sprawiłam czekoladki i kartę podarunkową do jego ulubionego sklepu z grami , więc skusiłam się na parę czekoladek , powybierałam te w gorzkiej czekoladzie ) :) 
Kolacja : Udko z kurczaka i troszkę twarogu light i miodem 

III. Zestaw 






Śniadanie : Owsianka z masłem orzechowym i bananem na mleku ryżowym 
II Śniadanie :  Mieszkanka płatków z suszonymi owocami na mleku 0.1 % 
Obiad : Warzywa z łososiem w sosie cytrynowym 
Podwieczorek : chrupkie pieczywo z miodem i herbata imbirowa 
Kolacja :  100 g twarogu z bananem i kiwi 

IV. Zestaw 






Śniadanie : Owsianka z bananem i nektarynka i kiwi 
II śniadanie : Gruszka 
Obiad: Łosoś w ziołach z warzywami 
Podwieczorek : Jabłko
Kolacja : Zupa jeżynowa 

V. Zestaw 





Śniadanie : Owsianka 
II śniadanie : Kawa i Banan 
Przekąska : Chrupkie pieczywo z serem pleśniowym i pomidorkami 
Obiad : Pizza 

VI. Zestaw 







Dzisiejszy wstałam i najpierw trening potem jedzonko :) Dziś skakanka , przysiady i ćwiczenia z ciężarkami :) 
Śniadanie : Kiwi i banan , 2 kromki chrupkiego pieczywa z serem i pomidorami i później serek naturalny aktiwia ze śliwką 
Przekąska : Migdały solone i w miodzie z Dastinem na pół :) 
Obiad: Udka z kurczaka pieczone bez skórki z ziemniakami, pieczarkami i cebulą , plus pomidorki z pieprzem
Kolacja : Kisiel :) 


I żeby nie było że zjadłam Pizze to przygotowałam ją sama , w 95 % w zdrowej wersji :) Oto dowód :) 
Ciasto mega proste , nie umiem powiedzieć w jakich ilościach dodałam składniki :) 
( mąka orkiszowa , oliwa z oliwek , drożdże , ciepła woda )  do tego składniki : przecier z pomidorów z ziołami , kukurydza , cebula , pieczarki , papryka , indyk wcześniej ugotowany i dużo dużo żółtego sera light :) Piekłam bez sera ok. 25 minut później dodałam ser i jeszcze ok. 5 minut w tem. 180 oC 



Z jedzenia to wszytko , ale to nie koniec , Dawno nie pisałam więc dziś dłużej :) 



Te zdjęcia jeszcze wam chciałam  pokazać :) 
Pierwszy z dzisiaj z głupią miną jak zawsze hihih , Drugie w leginsach , myślicie że mogę czasem pozwolić sobie na taki ubiór ? czy jeszcze z - 5 kg mi trzeba  ? 

Zapraszam was na facebooka -> www.facebook.com/MarzeniePat
I oczywiście trzymam kciuki  w akcji jesienno - zimowej która dochodzi już do półmetku :) -> Klik <-



Na koniec obrazek który ostatnio wszędzie krąży po internecie i jest mega hihih 

Pozdrawiam cieplutko i gorąco , buziaczki , uściski , itp itd ... :)

Pat - Wiem że się uda ! 






11 komentarzy:

  1. możesz nosisz legginsy, ale nie zapomnij o dłuższej bluzce i będzie ok :) legginsy są bardzo wygodne i w okresie jesienno-zimowym noszę bardzo często ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę jesteś moim autorytetem! Wyglądasz świetnie, idziesz jak burza- zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  3. super osiągniecie :) gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) Ja ostatnio z ćwiczeniami troszkę odpuściłam, muszę przyzwyczaić organizm do nowego funkcjonowania w trybie student... ;) Co do legginsów to dobrze w nich wyglądasz i sądzę, że powinnaś je nosić jeśli już dobrze się w nich czujesz - tylko tak jak napisała któraś z dziewczyn wcześniej, najlepiej z jakąś dłuższą bluzką :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pat wyglądasz przepięknie ;) A legginsy leżą na tobie bardzo dobrze :) pięknie wyglądasz :) oby rak dalej :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje. Na zdjęciu wyglądasz na mniejsza wagę.

    OdpowiedzUsuń
  7. po pierwsze gratuluję tych 80 kilo (zaraz będziesz miała siódemkę z przodu). a po drugie patrząc na Twoje zdjęcia to dałabym Ci sporo mniej! masz proporcjonalną fajną figurę, leginsy bardzo ci pasują (zwłaszcza w połączeniu z ciemnym obuwiem). to tylko gruszki takie jak ja nie mogą sobie na nie pozwolić :/

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne zestawienie menu no i efekty! W legginsach możesz spokojnie chodzić ,bo w życiu na 80 nie wyglądasz ;) jesteś śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ileż Ty masz pozytywnej energii :D Gratuluje i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyglądasz! Od teraz będziesz moim autorytetem w zrzucaniu moich kilku dodatkowych kilogramów :) i trzymam kciuki za Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń