3 sierpnia 2013

103. Zmiana na lepsze - Podsumowanie

Czas na podsumowanie 6 miesięcy :) Zmiany nawyków :) 

Pamiętam jak pisałam ten wpis w lutym tego roku 24.02.3013 - archiwum ,  Początek wyzwań , samo kontroli , realizacji planów i celów . Pisałam wtedy że daje sobie 2 lata na - 20 kg: )Na dzień dzisiejszy po 6 miesiącach -18 za mną :) Ale mam jeszcze półtora roku więc dam radę :) 

Postanowiłam wam wstawić zdjęcia od początku roku a nie od lutego :) Na nie których lepiej mnie widać na innych mniej :) Moja wada nie robiłam sobie zdjęć od początku :) 
Ok mam nadzieje że widzicie zmianę , bo ja troszkę skaczę z radość , ale tylko trochę , przedemną jeszcze długa droga : " Dopiero się wspinam , ale efekty są ekstra " :) 

Ok dalej :)
Zmiana w centymetrach :

Pierwszy raz się zmierzyłam w marcu :) Więc dane są z marca :) 
01.03.2013 / 21.07.2013 ( wtedy się mierzyłam ) 
Waga : 97 kg / 82 kg ( - 15kg ( razem -18 kg ) ) 
Biust : 109 cm / 98.5 cm ( -10.5 cm ) 
Pod biustem : 94 cm / 85 cm ( -9 cm ) 
Biodra : 110 cm  / 96.5 cm ( - 13.5 cm ) 
Talia : 85 cm / 78 cm (- 7 cm ) 
Pępek : 105 cm / 91 cm ( - 14 cm ) 
Łydka : 44 cm / 42 cm ( - 2 cm ) 
Ramię : 40 cm  / 31 cm ( - 9 cm )
Przedramię : 28 cm / 24.5 cm ( - 3.5 cm ) 
Pupa : 116 cm / 104 cm  ( - 12 cm ) 

:D w podsumowaniu wygląda to naprawdę ładnie :D 





Plany na sierpień 
 1. Bez słodyczy i słonych przekąsek
( różowy słodycze , niebieski bez )  
2. 5 posiłków dziennie 
3. ćwiczyć minimum 3-4 x w tygodniu
4. skakanka max 4 x w tygodniu 
5. Spożywać od 2.000 -2.500 kcl ( zacząć liczyć :D ) 
6. - 1 kg 
7. Jeść śniadania w domu :D 
8. Planować jadłospis i zakupy :) 


Jedzenie z minionego tygodnia ( nie wszytko , zanudziła bym was wszystkimi produktami , wkońcu to 5-6 posiłków dziennie )


śniadania :) 
Na dzień dzisiejszy odstawiłam Owsiankę :) Chyba mi się przejadła :) Jem różne płatki zbożowe :) Naprawdę różne mam ich ok 6 rodzai , zależy od chęci i z jakimi dodatkami czy to mleko czy jogurt :) a wczoraj upiekłam babeczki mogą być na śniadanie lub na przekąskę ( przepraszam za jakości zdjęcia ) ale takie wyszło :D 

Przepis na Zdrowe " babeczki" : 
Skład :
- 1 banan
- 1 jajko
- szklanka płatków owsianych zalanych w małej ilość mleka
- 1 łyżeczka stevi / miodu / syropu / lub innych słodkich wynalazków :) 
- dwie garść sypkich produktów / według upodobać / ja dodałam to co lubię :
* łyżka rodzynek S
* łyżka migdałów 
* łyżka fistaszków 
* łyżka żurawiny 
- łyżka masła orzechowego 

Sposób przygotowania :
banana rozdrabniam i " duszę " widelcem z jajkiem , dodaję płatki owsiankę ( wcześniej ok.5 minut moczone w mleku )  i sypie produkty + słodzik i mieszam :) 
Rozkładam do foremek do babeczek i wstawiam do piekarnika na ok 25-20 minut w 180oC :) 

II śniadania :
Kanapka z tym co akurat jet w domu :) 
Pierwsza wersja : pita pełnoziarnista z szynką z indyka , żółtym serem light :)
Druga wersja : kromka chleba pełnoziarnistego z serem topionym - salami i 1/2 pomidorem :) 

Obiady : 
od Poniedziałku do Piątku tylko z parowaru :) 

Pierwszy zestaw : Bub , 1/2 kukurydzy , jajko , ziemniak , kukurydza , marchewka , groszek 
Drugi zestaw : Bub , pierś z indyka , 1/2 kukurydzy , brokuł , pieczarki
Trzecia wersja : Kasza . krewetki , ziemniak , brokuł , marchewka , groszek , kukurydza, pieczarki baranina


Czwarty obiad : "w miarę " zdrowe spaghetti 
Skład : 
sos:
- baranina mielona
- pieczarki
- cebula 
- pomidory
- grzyby suszone
- bazylia 
- pieprz , czosnek, chilli , papryka słodka , mix przypraw 
- oliwa z oliwek 

żółty ser chedder 
makaron pełnoziarnisty organiczny 

Sposób przygotowania :
Sos : 
Spryskuję wok ( patelnie ) oliwą z oliwek dodając , pokrojoną z kostkę cebule , pieczarki i mięso + przyprawy , podsmażam aż pieczarki puszą sok , dodaję pomidory , grzyby i troszkę wody i wszytko smażę ( duszę )  :) 
Makaron gotuję w wodzie z oliwą z oliwek , bazylią i przyprawami :) Ja lubię Al-dente 
Na koniec wszytko posypuję serem :)
Pycha - jedno z moich ulubionych dań :) 

Deser : 


Placuszki bananowe :) Chyba każdy je już zna :) 
banan + jajko ( ja dodaję wiórki kokosowe zawsze ) Na patelnię i gotowe :)
+ jogurt naturalny i ulubione owoce :)

I na koniec: ostatnio dominowały u mnie owoce + jogurt naturalny + musli / płatki 

Truskawki + płatki pełnoziarniste + jogurt naturalny 

Grejpfrut + banan + borówki + płatki + migdały + jogurt :)

Praktycznie codziennie teraz jem taką miseczkę codziennie jest inna :) 

Na dzisiaj to wszytko 
Mam nadziej że nie zanudzam :) 

Zapraszam na facebooka :www.facebook.com/MarzeniePat

Pat - Wiem że się uda ! 







9 komentarzy:

  1. Wow ale zmiana! Gratulacje i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale z ciebie laska!! Zmiana cudowna! Jedzenie wygląda apetycznie, muszę zakupić sobie machine do robienia na parze:-) mega zdrowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak to robisz, że chudniesz??? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pat, widać po Tobie tą zmianę! :* Ty odstawiłaś owsianki, a ja właśnie uszykowałam sobie na rano, jem je co kilka dni :) I bób - totalnie uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. zdecydowanie widać zmianę. błyskawicznie uporałaś się z tymi kilogramami - podziwiam silę którą masz do zmiany nawyków. za każdym razem kiedy widzę twoje menu prawie zaśliniam ekran komputera.

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo! Zmiana bardzo wyraźna i pokaźna :)
    I chciałam podziękować za inspirację :) Od Ciebie nauczyłam się brać do pracy jedzenie w pojemnikach :)
    Pozdrawiam i życzę siły i motywacji do dalszej walki i osiągnięcia wymarzonego celu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. brawo Twoja metamorfoza jest oszalamiająca ! jestes niesamowita!
    naprawde gratuluje! jestem pod ogromnym wrazeniem - napewno wiele dziewczyn motywujesz super, ze to wszystko publikujesz na blogu naprawde moje kolezanki zagladaja na Twoj blog, ale nie maja tyle determinacji :))

    OdpowiedzUsuń
  8. ale powiem Ci że te placuszki wyglądają wyśmienicie chyba sama sprobuje je zrobić ;D

    OdpowiedzUsuń