30 sierpnia 2013

111. Anty-depresyjne 100 dniowe wyzwanie Jesienno - Zimowe.

Hej dzisiaj mam wam do zaproponowania wyzwanie :) Które z Izą wymyśliłyśmy dzisiaj , plan jest konkretne mam nadzieje że też się skusicie :) Z tego że wielkimi krokami zbliża się koniec lata i dużo z nas łapię depresja lub złe samopoczucie dlatego taki tytuł wyzwania " Anty-depresyjne 100 dniowe wyzwanie Jesienno - Zimowe."
Zasada jest jedna która obowiązuję w 100% :) - Ruszamy tyłki i ćwiczymy minimum 3x w tyg.  Co wy na to? Dla najbardziej wytrwałych  dziewczyn/ chłopaków które wytrwają do końca przewiduję niespodzianki / nagrody  :) 

Plan jest następujący :
1. Ćwiczymy 3x w tygodniu po minimum 40 minut 
2. W weekend każda z nas proponuję zestaw ćwiczeń który musimy wykonać , po kolei w tym tygodniu ja w następnym Iza później Martyna itp ... Zależy ile nas będzie
3. W dni wolne ćwiczymy albo nie to już nasza decyzja ważne żeby 4 dni były przećwiczone , Ja i Iza w dni wolne robimy 100 brzuszków + Planki - boczne ok 30s + pompki ile damy rade zaczynamy od pełnych 2 damskich , dążymy do 20 ;) 
4. Unikamy jak ognia produktów:
* smażonych 
* gazowanych i kolorowych napoi 
* alkoholu 
* słodyczy przetworzonych
* cukru 
* produktów przetworzonych 
* produktów gotowych
* jedzenia " na wynos "  
5. Pilnujemy planu 5 posiłków dziennie
6. Wypijamy minimum 3 l wody dziennie w tym szklanka przed każdym głównym posiłkiem 
7. Warzymy się w każdy czwartek
8. Mierzymy w pierwszy i piętnasty dzień miesiąca 
9. Zdjęcie w leginsach i bluzce bez ramion lub w bieliźnie ( tu wasz wybór )  które pokaże w niedzielnym poście wszystkich uczestników i zdjęcie w bieliźnie dla nas prywatnie do porównania robimy pierwszego dnia miesiąca.
10. Robimy notatki , tabelę dla ułatwienia podeśle wam na e-mail 

Wyzwania - Zabawy może podjąć się każda osoba w każdym wieku może być to osoba anonimowa , nie mająca bloga , wystarczy tylko że zrobicie i wyślecie mi swoje zdjęcie z imieniem , wiek , wymiary i chęć do podjęcia się wyzwania ze zgoda na publikację zdjęć :) 
Zdjęcia które umieszczę na blogu nie będą podpisane , będą wstawione w przypadkowej kolejności bez pokazywania twarzy ,  w tabeli umieszczę wymiary i wagę i naszymi imionami , tablę na blogu będę podsumowywać co miesiąc a zdjęcia podsumowujące zobaczycie dopiero po 100 dniach :) Będę was motywować jak tylko umiem poprzez e-mail i facebooka :) Każda osoba która wytrwa do końca przed świętami Bożego narodzenia spodziewa się prezentu- nagrody za udział w akcji. 

Ćwiczycie co chcecie ważne żeby regularnie i pilnujcie jedzonka :) , ja pokaże wam zestaw ćwiczeń jakie ja ułożyłam , i tu muszę wspomnieć o Martynie , ona jest zwolenniczką roweru , orbitka oraz ćwiczy z ekspenderem  , i zasady że może zjeść raz na jakiś czas to na co ma ochotę i tak schudnie tyle co my , ćwicząc również 4x w tygodniu po minimum 40 min. W grupie siła dziewczyny. 

Zestaw ćwiczeń :

1. Najpierw paro minutowa rozgrzewka , skaczcie , róbcie pajacyki cokolwiek :) 
2. Zaczynamy od góry , i ja proponuję Mel B na ramiona z buteleczkami / ciężarkami . 
http://www.youtube.com/watch?v=piKWTcZMu_g - 10 minutowy trening na ramiona
3. 50 przysiadów
4. Ćwiczenia na brzuch http://www.youtube.com/watch?v=9ordyuQAxB4 - 8 minut
5. 50 przysiadów 
6. Ćwiczenia na Nogi http://www.youtube.com/watch?v=_xrXEV6U8Sc#t=130 - 10 minutowy trening nóg
7. 50 przysiadów 
8. Rozciąganie http://www.youtube.com/watch?v=5AN1kQ3iE70#t=12 3 minuty rozciągania

Mój zestaw jest przykładowym zestawem ćwiczeń :) , to co lubię najbardziej wybrałam go z Izą , ja do ćwiczeń dodaję ciężarki :) Przez pierwszy miesiąc jest taki plan pod koniec września napiszę czy coś jeszcze dodajemy , czy są zmiany , chodzi o kolejności wykonywania ćwiczeń i minimum 40 minut :) 
Do zrzucenia mamy 5-10 kg :) , Mamy na to 100 dni , starujemy 1 września , akcja jest szybką decyzją , bo takie są najlepsze i najbardziej motywują. W niedziele wrzucę wam Logo które będziecie mogły wrzucić na swoje Blogi i Facebooki i oczywiście przedstawię zdjęcia nas :) Dziewczyn które ruszyły tyłeczki z foteli i poświęcą niecałą godzinkę 3x w tygodniu i troszeczkę dłużej w każdy weekend :) 

Zapraszam serdecznie , potrzebuje motywatora z Waszej strony , bo w was jest siła która daję mi POWERA do działania. Jeżeli jesteście zainteresowane to proszę napiszcie e-maile w komentarzach lub wiadomości na mój e-mail farciara03@gmail.com  , ah i będzie mi potrzebny wasz ulubiony kolor do nagród :) Na e-maile porozsyłam table z datami kiedy się warzymy , mierzymy i parę innych informacji :) Pozdrawiam cieplutko :)




I życzcie mi Powodzenia ja życzę Izie i Martynie bo na dzień dzisiejszy one są zemną i dla wszystkich które ruszą  będą z nami  :) 












Zapraszam na FaceBooka www.facebook.com/MarzeniePat <- Klik -> i do usłyszenia w niedziele :) W dzień warzenia , mierzenia i zdjęć :) 

Pozdrawiam: 






Pat - Wiem że się uda ! 





6 komentarzy:

  1. to ja sobie robię cały czas indywidualnie takie wyzwanie :) biegam i zdrowo się odżywiam :) fajny pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny pomysł, ja ćwiczę i tak 5-6x w tygodniu i unikam przetworzonych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pat, super pomysl! Ja przez sierpien totalnie sie rozleniwilam i przydalby mi sie taki kop w tylek... Aktualnie jestem na wyjezdzie bez dostępu do kompa i swoich zdjęć, więc mam nadzieję, że kiedy wrócę to nadal będę pamiętać o tej akcji i może się załapię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też w sierpniu zgubiłam gdzieś po drodze motywację :( szkoda, że akcja już się zaczęła.

      Usuń