23 kwietnia 2013

68. Letnie Postanowienia ... !

Czytając dużo waszych notek które są super znalazłam posty o postanowieniach! Ja też sobie jakieś tam " postanowiłam " Jak do tej pory moje postanowienia się nie sprawdzały ... Tym razem musi się udać , Bo po schudnięciu 15 kg trochę pozwoliłam sobie na " coś więcej ".
Np. dzisiaj zjadłam 3 batoniki musli ... To chore ... w pewnym momencie dosłownie " Uderzyłam " samą siebie, z myślą Co ty wyprawiasz !!! Gdzie twoje postanowienie 1 sztuka w tygodniu ... Nawet tego nie będę komentować .... Ale chyba każdy ma czasami chwile słabość ... Albo ta chińszczyzna 3 niedziele pod rząd !!!... STOP STOP STOP , nie żryj tylko zdrowo się odżywiaj ! 





Na zdjęciu moja kolacja :) 
Kubek mleka 2% z łyżeczką kakao . + 2 szklanki wody
Kakao oczywiście zwykłe , czarne. Zdjęcia nie mam więc wstawiam z google :) Bo opakowanie wyrzuciłam.
Te kakao jest moim dzieciństwem, " Kakao z wiatrakiem "kojarzy mi się z robieniem ciast z mamą :) Też macie jakieś takie produkty?
Kakao przywiozłam z Polskie .To chyba tęsknoty za mama , chociaż wiem że tutaj też je mogę kupić .

Mi bardzo smakuje na mleko 2 % wtedy nie trzeba dosładzać. Moje "kubki" smakowe chyba się przyzwyczaiły do " kakao " przez gorzką czekoladę :) A kupiłam 1 kg cukru ciemnego na początku lutego to użyłam go 3 razy do kawy ( piję kawę kiedy tylko naprawdę muszę).




Wracając do tematu :)
Moje małe postanowienia :
Wystartowałam wczoraj i mam zamiar zrobić to wszytko do końca wakacji :



Przeczytać 20 książek : 1/20
Skoczyć na skakance : 700/ 10.000 razy
Przespacerować : 2 /   30 km 
Ćwiczenia Rąk z ciężarkami : 2 / 75 dni
Przysiady z ciężarkami : 155/ 2.000 razy
Rolki : 1/ 25 godzin
Kilogramy w dół: 0/8 kg
Centymetry w dół : 0 / 25 cm


Czas realizacji :
*maj
*czerwiec
*lipiec
*sierpień


Wiem że się uda !

Umieściłam tą samą tabele po prawej stronie mego bloga :) Więc jeżeli ktoś ma ochotę zajrzeć w moje postępy to nie ma problemu ! 

I postanowiłam w ciągu tygodnia się ogarnąć!
Od jutra przez Tydzień czyli do 1 Maja jem :
- owoce ( grejpfruty, pomarańcza , jabłka , gruszka - 1 szt dziennie , jeżyny bez ograniczeń )
- warzywa ( wszystkie bez ograniczeń )
- mleko 1-2% ( 1 szklanka dziennie )
- woda woda woda ok. duży kubek przed i po każdym posiłku 
- jajka ( maks 1 dziennie ( nie codziennie )
- ryba ( bez ograniczeń )
- chleb pełnoziarnisty ( 1/2 kromki dziennie ) 
- zielona herbata do śniadania i + 1 w ciągu dnia
+ inne czyności
- codziennie skakanka minimum 500 razy
- ćwiczyć ręce co 2 dzień 
- 3 dni przysiadów 1 dzień przerwy 3 dni przysiadów .... Ile dam rade minimum 50



1 maja kupić batonika musli ( wybrać ulubiony smak ) w Londynie , przewieść go samolotem i zjeść w Polsce z mamą <3 :) 

OK! mam nadzieje że się uda ! Mam te postanowienia przyklejona na ścianie i do tego mam wypisane w telefonie na pulpicie. Pierwsze zdanie pulpitu się zaczyna . Jeżeli nie będziesz czytała tego codziennie i złamiesz zasady " jebnij się porządnie w ŁEB ! " 


Wymiary rąk zrobione o 10 p.m 23.04.2013 
Lewa : " Biceps " 35 cm" Przed ramie 28.5 cm 
Prawa : " Biceps "35 cm" Przed ramie 28 cm

Właśnie jestem po tych ćwiczeniach :D Mam ciężarki 1.5 kg i odczuwam to bardzo :) 







Zdjęciem Kwiatków przy drodze kończę tą motywującą notkę. U mnie wiosna już w 100% dzisiaj było +25 stopni  :)

Trzymajcie kciuki i dziękuje za wszystkie wszystkie komentarze , bardzo mnie tym motywujecie i wiem że nie jestem sama w walce o zdrowie i piękno ! 

Pat - Wiem że się uda ! 

6 komentarzy:

  1. Powodzenia w przestrzeganiu postanowień! To bardzo motywujące, ale jednocześnie bardzo trudne. Szczególnie jeśli chodzi o te długoterminowe. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia przy postanowieniach:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te postanowienia! ^^ Ostatnio też sporo sobie pozalalam i od tego tygodnia wzięłam się w garść :)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem każdy ma gorszy dzień nie widzę w tym nic dziwnego, grunt so się podnieść:)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne postanowienia! trzymam kciuki za ich motywację! :) i udanego pobytu w Polsce

    OdpowiedzUsuń